שליחי וולט. צילום: תומר אפלבאום
שליחי וולט. צילום: תומר אפלבאום

מסעדות, פיצריות, סופרים ואפילו פארם: WOLT החלה לפעול באשקלון והסביבה

פלטפורמת המשלוחים משיקה היום את השירות באשקלון וביישובי הסביבה! עם הצטרפות של עשרות מסעדות וחנויות חדשות, צפי לאלפי לקוחות חדשים מדי יום ושיעור השליחות הנשים הגבוה בישראל. ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "אנחנו רואים ביקוש לWolt מצד האשקלונים ושמחים להגיע ולהביא את חווית הצריכה המתקדמת והמשלוח המיידי לתושבי העיר"

פורסם בתאריך: 21.11.22 06:00

     

אחרי ארבע שנות פעילות בישראל, ושנתיים של פעילות מוצלחת בבאר שבע ובאשדוד, משיקה Wolt הבוקר בשעה 9:00 את פעילותה באשקלון, באר גנים, כפר סילבר, ברכיה, משען, בת הדר, בית שקמה ומבקיעים עם עשרות מסעדות מקומיות שמצטרפות לפלטפורמה ומגוון סופרים וחנויות מתמחות.

מהיום יוכלו תושבי אשקלון ויישובי הסביבה להזמין מהמסעדות המקומיות החדשות שהצטרפו לאפליקציית Wolt:
בוצ'רס,  סטקיית איסטנבול, חומוס עזריאלי, אור הקוסקוס, יוגוס, הכנאפה, Eight 8, דוניה, ג'ויה, דודא לפיצה, פיצה כמעט חינם, סאן סושי, ברדיאן חומוס שקשוקה בר, טיבולי, פיצאסו, מר בורגר, חומוס הזקן, גואטוס, באגט הפעמון, מאמא פיצה, נשיקולידה, דבודה סושי, דיינו ועוד.

וממגוון הסופרים והחנויות המקומיות שיאפשרו לאשקלונים חווית קנייה מתקדמת גם בתחום הריטייל: ויקטורי, רמי לוי בשכונה, Be Pharm, Yellow, חנות האלכוהול לה פיאסטה, מאפיית לחם מן הארץ ומעדניית חוות הדגים.

שעות הפעילות באשקלון והאזור יהיו משעה 9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה. מעל ל-80 שליחי Wolt יפעלו בעיר, ששברה שיא מיוחד עם אחוז השליחות הנשים הגבוה ביותר בWolt! כאשר 20 שליחות אשקלוניות יבצעו משלוחים בעיר והן חלק מקהילת השליחות של Wolt ישראל.

"אני ממש שמחה להצטרף ל-Wolt כשליחה. ממש מרגש לדעת שדווקא באשקלון יש כל כך הרבה נשים שעושות את זה", מספרת מרטה מנגיסטו, בת 38, אמא לשני בנים שמתגוררת באשקלון, "Wolt מאפשרת לי גמישות מלאה, אני יכולה לבחור מתי ואיפה לעבוד בכל רגע נתון, וזה יאפשר לי להשלים הכנסה בנוסף לעבודה שלי כמשלבת בעלי צרכים מיוחדים וגם למצוא זמן לעשות את הדברים שאני אוהבת יחד עם הילדים שלי".

מרטה מנגיסטו. צילום: יח"צ Wolt ישראל

מרטה מנגיסטו. צילום: יח"צ Wolt ישראל

חברת Wolt הוקמה ב 2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית נוחה, מהירה ושרותית, ופועלת כיום ב-23 מדינות. Wolt החלה לפעול בישראל בסוף 2018 בתל אביב, ומאז התרחבה למאה ועשרים יישובים מצפון ועד דרום, בהם: חיפה, ירושלים, באר שבע, הקריות, הרצליה, נתניה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשל"צ, אשדוד, פרדס חנה ויבנה. כ-4,500 עסקים שותפים היום בפלטפורמת Wolt, כשבנוסף למסעדות, פועלים מאות עסקי ריטייל בתחומי הסופרמרקט, מעדניות, מאפיות, פארם, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "אנחנו מצפים כבר תקופה ארוכה להגיע לאשקלון. אנחנו רואים ביקוש גבוה ל-Wolt מתושבי העיר והחלטנו להשיק את השירות באשקלון בצורה רחבה לא רק עם מסעדות, אלא גם עם חנויות ועסקים מקומיים. כל זה בחווית הצריכה המתקדמת עם משלוח מיידי ושירות מצוין, ממנה נהנים כבר ישראלים רבים ברחבי הארץ – מחיפה ועד הדרום".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר