מלון לאונרדו באשקלון
מלון לאונרדו באשקלון

העליון דחה את בקשת פתאל: תפנה סופית את מלון לאונרדו באשקלון בעוד שלושה שבועות

הסכסוך הבלתי נגמר בין רשת פתאל לבעלים של מלון לאונרדו באשקלון, בני ברון, הגיע לסיבוב קצר בעליון שהסתיים אף הוא בניצחון של ברון ובו נקבע דד ליין סופי לפינוי המלון

פורסם בתאריך: 14.11.22 16:35

     

רשת מלונות פתאל המפעילה את מלון לאונרדו באשקלון, תיאלץ לפנות אותו עד תאריך 9 בדצמבר, כך קבע בית המשפט העליון.

פתאל כזכור, הפסידה בהליך משפטי שהתנהל מול בעלי המלון, איש העסקים האשקלוני בני ברון כאשר נקבע כי היא הפרה את החוזה בינה לבין ברון. כמו כן נקבע כי היא צריכה לפנות את המלון תוך 60 ימים. מאחר ועברו 60 ימים והיא לא עשתה זאת, פנה בני ברון בבקשה לפי ביזיון בית המשפט, הבקשה הזאת עדיין מתנהלת בבית המשפט.

בני ברון ודוד פתאל, בעל השליטה ברשת המלונות, בימים שמחים יותר. צילום: אבי רוקח

כחודש לאחר מתן פסק הדין, הגישה רשת פתאל ערעור לבית המשפט העליון וביקשה ממנו גם לעכב את ביצוע פסק הדין עד להחלטה בערעור. הרשת טענה כי עלול להיגרם לה נזק בלתי הפיך וכן נזקים כבדים לצדדים שלישיים כמו מזמיני חופשות וסוכני נסיעות שעמם התקשרה החברה.

מנגד, טען ברון כי אין לכפות עליו המשך התקשרות עם גורם שהאמון כלפיו אבד, כמו שנקבע בפסק הדין. עוד הוא טען כי בין כה היה אמור החוזה להסתיים בעוד שנה, כך שאין הבדל של ממש בין כעת לבין עוד שנה וכי מדובר בנזקים שניתן לכמת בכסף.

השופטת גילה כנפי שטייניץ דחתה את הבקשה של רשת פתאל, לאחר שכתבה כי "ביצועו של פסק דין יעוכב רק כאשר סיכויי הערעור טובים ומאזן הנוחות נוטה לטובת מגיש הבקשה".

מלון לאונרדו. צילום: איה בן עזרי

עוד כתבה השופטת כנפי שטייניץ כי "יש לתת משקל למשבר האמון החריף השורר בין הצדדים מזה שנים, אשר זכה להתייחסות משמעותית בפסק הדין… חוסר יכולתם של הצדדים לשתף פעולה בכל הנוגע להיבטים שונים של הסכם הניהול מטה אף הוא את הכף לדחיית הבקשה".

לבסוף כתבה השופטת כי היא דוחה את הבקשה וכי רשת פתאל נדרשת לשלם לברון הוצאות בגובה 5,000 ש"ח.

עו"ד אלעד דנוך, מסר בשם איש העסקים בני ברון: "מברכים על החלטת בית משפט העליון ובימים אלה ממש פועלים להעברה מסודרת של המלון, בציפייה שרשת פתאל תשתף פעולה. תחת ניהולה הצפוי של קבוצת הברון, המלון יעניק לבאים בשעריו סטנדרטים גבוהים יותר, איכות ושירות בלתי מתפשרים. ובצד זאת, נפעל לחזק את ההון האנושי ולשמור על זכויותיו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר