רנ"ג רחל גבע בלשכתה
רנ"ג רחל גבע בלשכתה

במחיאות כפיים וחיבוקים: פרידה מרגשת בתחנת אשקלון מרנ"ג רחל גבע אחרי 37 שנות שירות

חבריה של גבע ליוו אותה כשיצאה מהתחנה בפעם האחרונה כשוטרת, במחיאות כפיים ובחיבוקים מרגשים. "תחנת אשקלון היתה לך לבית וכך תישאר", אמר לה מפקד התחנה

פורסם בתאריך: 31.10.22 20:13

     

היום, היה יום מרגש בתחנת אשקלון בכלל ועבור רנ"ג רחל גבע בפרט. גבע, סיימה היום 37 שנות שירות ופרשה מתפקידה כקצינת אגף משאבי אנוש בתחנת אשקלון.

חבריה של גבע לתחנה עמדו כולם כמחוץ לתחנה ומחאו לה כפיים בהתרגשות.

צפו בפרידה:

מפקד התחנה, סנ"צ מאיר חכמון נשא דברי פרידה ואמר: "בעוד מספר שעות תצעד רנ"ג רחל גבע ותעשה את דרכה לביתה לאחר 37 שנות שירות במשטרת ישראל ובמגוון תפקידים שהאחרונים בינהם באמ"ש לכיש/אשקלון.
היום תסיר מעליה את המדים הכחולים בפעם האחרונה ותצא לחופשה עד לפרישה. המילים החמות והתשבחות קצרו לעומת הימים והשנים של הנתינה בעיקר לשוטרים והשוטרות, מקרים רבים שחלקם זכיתי אני לראות, של מיצוי זכויות ולחימה מול הבירוקרטיה על מנת שהשוטרים יקבלו את המגיע להם, שיחות אישיות והחדרת מוטיבציה לכל מבקש ופונה, שיחות ופתרונות תוך כדי הליכה במסדרון או באמצע האוכל, שיתוף בניסיון הרב שנים לסובבים אותך. תחנת אשקלון היתה לך לבית וכך תישאר, מאחלים לך שדרכך החדשה תהיה מוצלחת, מאושרת, ממלאת את הרוח הלב והנשמה. שנזכה להיפגש בשמחות. שאי ברכה ותהי לנו שגרירת כבוד".

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ורנ"ג רחל גבע. צילום: אלדד עובדיה

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ורנ"ג רחל גבע. צילום: אלדד עובדיה

גבע, שירתה במשך השנים בתפקידים של בקרית גבולות ברפיח וכן כקצינת אגף משאבי אנוש במחוז דרום. רק לאחרונה קיבלה גבע תעודת הצטיינות ממפקד מחוז דרום ולאחר מכן זומנה ללשכת ראש העירייה שאף הוא הודה על פועלה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר