אמיר דוידי ז"ל
אמיר דוידי ז"ל

הלך לעולמו בטרם עת: אמיר דוידי ז"ל הבעלים של חנות בראשית

פטירתו הפתאומית של אמיר הותירה את מכריו המומים. הלוויתו תתקיים במוצאי השבת

פורסם בתאריך: 21.10.22 10:21

עדכון אחרון: 21.10.22 13:40

     

הלך לעולמו אמיר דוידי, בן 49, בעל העסק לעיצוב הבית "בראשית – יופי של דברים" ודמות אוהבה ומוכרת בעיר. זה קרה אתמול בביתו בפתאומיות ובטרם עת, חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לבית ביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

"בצער רב אנחנו מודיעים על פטירתו של בעלי ואבי ילדיי אמיר דוידי האהוב והיקר", כתבה אשתו סימי. הלוויה תתקיים במוצאי השבת בשעה 21:30 בבית העלמין בגבעת ציון.

פטירתו של אמיר הותירה את משפחתו, מכריו חבריו ולקוחותיו המומים ורבים מהם ספדו לו ברחבי הרשתות החברתיות:

"וואייי אני בשוק מוחלט", כתבה אלגרה, "לראש השנה קניתי ממנו מתנות הוא היה מחיוך שמח וסיפר שנוסע להוריו שגרים בחברון עם בני משפחתו… כלקוחה של אמיר מזה שנים רבות אני בהלםםם… הלב קרוע… סימה יקירה משתתפת בצערכם הכבד… נזכור את אמיר לעד כאדם אוהב אהבת חינם… שמח ומאושר".

"אוי אני פשוט בהלם בשורה קשה וכואבת איזה איש יקר ומיוחד תמיד עם חיוך על הפנים כולו היה נתינה והכל בנועם וצניעות לא נתפס", כתבה מאיה.

"אין לתאר. אמיר היה בחור מקסים. תמיד אבל תמיד עם חיוך נותן שירות ומכל הלב. תנוחמו משמיים ושלא תדעו יותר צער", ספדה גלית.

"אני בהלם וגמורה מזה", כתבה שרה, "כמה עזר והיה עם לב זהב אכפתי. כל פעם הייתי נכנסת גם כדי לפגוש את אמיר המקסים ותמיד יוצאת עם משהו. איש צדיק!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר