זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה
זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

תושבת אשקלון נפצעה קשה בתאונת פגע וברח, הנהג נעצר לאחר מצוד

היא רכבה על אופניים בסמוך לצומת סילבר ונהג הרכב פגע בה, פצע אותה באופן קשה ונמלט מהמקום. הנהג, תושב הפזורה, אותר כעבור מספר שעות לאחר שנטש את רכבו ונעצר

פורסם בתאריך: 8.10.22 20:15

     

תושבת אשקלון שרכבה הבוקר על אופניים בכביש 4 סמוך לצומת סילבר, נפגעה מרכב שחלף במקום. אלא שנהג הרכב, במקום לעצור ולהזעיק לה עזרה החליט להימלט מהמקום.

עוברי אורח הם שהזעיקו את כוחות ההצלה, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לאישה, כבת 50, טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים ברזילי כשהיא במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. בהמשך היא הועברה לטיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית", סיפרה פראמדיקית מד"א אביטל קבשה, "הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבועים, עצירת דימומים וטיפול תרופתי ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה קשה".

בסריקות נרחבות שערכו השוטרים, הם הצליחו לאתר את הרכב החשוד בפגיעה, כשהוא נטוש סמוך לאחר הישובים בדרום. המצוד אחר הנהג נמשך ובפעולות חקירה מהירות של השוטרים, הצליחו להתחקות אחר מסלול בריחתו של החשוד, תושב הפזורה בן 25, והוא נעצר לחקירה סמוך לצומת שוקת.

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בוחני תאונות הדרכים של מרחב לכיש במשטרה, המשיכו לאורך היום לבצע פעולות חקירה, ועצרו שני חשודים נוספים בשנות ה-20-30 לחייהם, שלפי החשד סייעו לו לאחר שנטש את רכבו וניסה להימלט.

כלל החשודים יובאו מחר בפני בימ"ש השלום באשקלון לדיון בעניינם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר