שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי
שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

ארגון פשיעה ניסה לחסל פעמיים את בנו הצעיר של שלום דומרני

לא רק נינה דומרני - עבריינים מארגון פשיעה ניסו לפגוע גם בבנו הצעיר של ראש ארגון הפשיעה, אך המשטרה הצליחה לסכל זאת ולא פעם אחת

פורסם בתאריך: 11.9.22 21:39

     

עוד לפני ניסיון החיסול של ניסים "נינה" דומרני, בנו הבכור של העבריין שלון דומרני, היה ניסיון לפגוע בבן אחר שלו, צעיר יותר.

 

גורם במשטרה חשף היום כי המשטרה סיכלה שתי ניסיונות לפגוע בו. לאחר שהמקרים הללו לא צלחו, הוחלט לפגוע בבן הבכור.

"נינה יצא מהעולם הזה (עולם הפשע), ניהל חיים נורמטיביים לחלוטין", אמר אותו הגורם, "הוא פתח עסק וניהל את החשבונות בצורה לגיטימית לחלוטין, אבל הוא זוהה כחוליה חלשה בכדי לפגוע בשלום. הבן השני, ניסו לפגוע בו פעמיים, אנחנו סיכלנו שם שני אירועים שניסו לפגוע בו. בסוף פגעו בנינה".

ניסיון חיסול לאור יום

כזכור, פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני מספר חודשים כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד ולדיסלב מיכיילוב בן 28, רוברט אובנסוב בן 20 וישראל ביטון בן 27 שלושתם מאשקלון בשל ניסיון רצח של ניסים "נינה" דומרני, בנו של ראש ארגון הפשיעה, שלום דומרני. במשטרה טוענים כי השלושה הם חוליה המורכבת מאנשי הכנופייה הקווקזית וארגון הפשיעה של בני שלמה שביצעו זאת על מנת לפגוע באב דרך בנו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד הילה דרימר יאיר, השלושה השיגו רכב מאזדה גנוב ואובנסוב הביא אותו לאשקלון והסתירו אותו בחניון ברחוב בקעת רימון בשכונת אגמים ובהמשך העבירו אותו לרחוב בנימין שבשכונת גבעת ציון. הם גם הצטיידו באקדח מסוג גלוק ומחסנית עם כדורי 9 מ"מ.

בבוקר יום ה-20 במרץ היום שבו הוחלט לרצוח את ניסים דומרני, נסעו השלושה ברכב טויוטה לרחוב בנימין שם עברו מיכיילוב ואובנסוב לרכב המאזדה. ביטון עקב אחרי נינה ונסע אחריו עד למגרש של שטיפת רכבים בשכונת מגדל, כאשר נינה עצר שם ונכנס פנימה. ביטון בינתיים נסע והחליף את לוחיות הרישוי של רכב הטויוטה בו נהג, ונסע לגבעת ציון שם המתין לחבריו כרכב מילוט. מיכיילוב ואובנסוב נסעו עם המאזדה ועם האקדח למגרש בו נמצא נינה בסביבות השעה 10:20.

דומרני הבן בדיוק נכנס לרכב מסחרי מסוג פיג'ו, ואז יצא לעברו אחד מהשניים, כאשר לא ידוע אם זה מיכיילוב או אובנסוב, כשהוא עוטה על ידיו כפפות, חובש על ראשו כובע קפוצ'ון, על פניו מסכת קורונה והוא אוחז בידו באקדח והחל לירות לעבר נינה.

ניסים דומרני

ניסים דומרני

תוך כדי הירי הצליח נינה הצליח לצאת מרכב הפיג'ו, רץ וניסה להסתתר מאחוריו אך מעד ונפל ארצה. היורה המשיך לירות מהאקדח לעבר נינה ששכב על האספלט, ובסך הכל ירה לעברו 14 יריות.

לאחר הירי, נמלט היורה בריצה ונכנס לרכב המזדה שעמד כשהוא מונע ובו המתין כל העת הנאשם האחר, והשניים נמלטו מהקום במאזדה הגנובה בנסיעה מהירה לרחוב בנימין, בסוף הרחוב פנו שמאלה לשביל עפר, שם הציתו באמצעות חומר דליק את רכב המזדה יחד עם האקדח.

הם נכנסו לרכב הטויוטה בו המתין להם ביטון והשלשה נסעו מאשקלון לכיוון כביש 25. בכביש 25 בקרבת הישוב נבטים בקילומטר ה-165, עצרו בצידי הכביש במקום מוסתר, שם הציתו את הבגדים של מיכיילוב ואובנסוב וגם את לוחית הזיהוי המזויפת שהייתה על הטויוטה והמשיכו בנסיעה עד אשר נעצרו על ידי בלשי ימ"ר לכיש, מספר קילומטרים לפני העיר דימונה.

חורי הקליעים שפגעו ברכב

דומרני הבן הובהל לבית החולים כשהוא פצוע במצב קשה מחמישה כדורים שפגעו בגופו וגרמו לו לשיתוק חלקי בגופו.

השלושה נעצרו אך שמרו על זכות השתיקה בחקירותיהם. ביטון היחיד ששוחח עם מדובב בתא המעצר שם הוא כתב לו על פתק כי מיכיילוב היה זה שירה בנינה ואילו אובנסוב היה הנהג. למחרת הורה ביטון למדובב לקרוע את הפתק ולזרוק אותו לפח. עוד נמצא על קירות תא המעצר בו שהה אובנסוב כתובות קיר רבות וביניהן: "נאמנות לבני שלום הגבר, שלום ז"ל, נאמנות לקווקזים הגברים, אשקלון על המפה…" ועוד.

נינה דומרני טען בעדותו במשטרה כי אינו מסוכסך עם אף אחד ואינו יודע מי ירה בו ומדוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר