מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

אמש נשדד קשיש באמצע הרחוב בשכונת ברנע באשקלון: שני חשודים נעצרו

שני תושבי אשקלון נעצרו בחשד ששדדו טלפון סלולרי מקשיש באמצע הרחוב בשכונת ברנע בעיר. הם נעצרו תוך שעות ספורות כאשר המכשיר הסלולרי אף הוא נמצא והוחזר לבעליו. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 26.8.22 12:49

     

אתמול בשעות הערב, התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות חשד לשוד קשיש בשנות ה-70 לחייו, ברחוב רוטשילד באשקלון, במהלכו נשדד ממנו מכשירו הנייד, והחשודים נמלטו מהמקום.

חוקרי תחנת אשקלון שהחלו מיד לבצע פעולות חקירה, הצליחו להתחקות לאורך הלילה אחר זהותם של החשודים תושבי אשקלון בשנות ה-20 לחייהם, ולעצור אותם. על פי החשד אחד מהם היה זה שהפעיל כוח ושדד את המכישר מהקשיש ואילו השני היה הנהג שלקח אותו ממקום ביצוע השוד לביתו.

לאחר שגבו עדות מהקשיש, צפו השוטרים בסרטונים של מצלמות מזירת האירוע ושם זיהו את החשוד המרכזי. האם הגיעו לבית בו הוא מתגורר, ביצעו שם חיפוש ומצאו את מכשיר את הטלפון שנגנב מהזירה.

ניידת משטרה. צילום ארכיון: משטרת ישראל

ניידת משטרה. צילום ארכיון: משטרת ישראל

עוד הצליחו השוטרים, לאתר ברשות החשודים את המכשיר הנייד של הקורבן ולהשיב אותו.

החשודים נחקרו בחשד לשוד וקשירת קשר לפשע, כאשר מי שחשוד כי נהג ברכב טוען כי לא ידע על מעשה השוד של חברו והסביר כי הוא נכנס לרכב שלו ואמר לו שהוא צריך דחוף לקנות תרופות. בהמשך הוא הסביר: "אני לא ידעתי שום דבר, הייתי מעיף אותו מהרכב. אני רציתי רק תרופות. נסענו קודם לגירון, לא היה שם, אז נסענו למקום אחר לחפש את התרופה. אני לא גנב, אני רוצה פוליגרף"

היום הובאו השניים בפני בית משפט השלום באשדוד, כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם בשמונה ימים.

החשוד המרכזי במעשה טען בבית המשפט כי הופעלה נגדו אלימות מצד השוטרים. סנגורו טען כי בבית בו נמצא המכשיר הסלולרי מתגוררים בו מספר אנשים. כמו כן הוא טען כי המשטרה פגעה בזכויותיו של החשוד בכך שהיא ביצעה את החיפוש ללא נוכחות עדים. מנגד, במשטרה טענו כי החשוד ויתר על זכות זו, אך הוא הגיב בבית המשפט כי אינו יודע לקרוא בכלל.

השופט עידו כפכפי כתב כי הראיות שבידי המשטרה הן הרבה מעבר לחשד הסביר. כמו כן, התייחס לטענת הסנגור וכתב כי גם לאור נסיבות המעצר והסמיכות לאירוע, אם נפל פגם כלשהו בחיפוש, אינו משפיע על משך המעצר היום והורה על הארכת מעצרו בשבעה ימים.

מנגד, הסנגורית של החשוד השני טענה כי הוא לא היה במקום בזמן השוד ולא ידע עליו ובסך הכל לקח את חברו לקנות תרופות.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

השופט כפכפי כתב בהחלטתו, כי החשוד הזה הסיע את חברו למקום בו התבצע השוד ולאחר מכן הסיע אותו משם והיה איתו יחד בידרה בה נתפס המכשיר הסלולרי של הקשיש. עוד כתב כי הראיות שהוא ידע על המעשה עוד לפני כן, הן חלקות. לאור זאת הוא האריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר