השר רזבוזוב ומטוס אשקלון
השר רזבוזוב ומטוס אשקלון

"פועלים למימוש הפוטנציאל התיירותי": שר התיירות פגש במטוס "אשקלון"

בביקור שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) בבנייני "אל-על", סייר השר בהאנגר התחזוקה ופגש את הצוות שמכין את המטוס הקרוי על שם "אשקלון", לטיסות העתידיות

פורסם בתאריך: 24.8.22 18:11

     

כחלק מפעילותו להבאת עוד תיירים לישראל, הגיע היום שר התיירות יואל רזבוזוב לפגישה מקצועית עם מנכ"לית אל-על דינה בן טל גננסיה.

בתום הפגישה בה עלו שלל רעיונות לחיזוק תעשיית התיירות וענף התעופה בישראל, סייר יחד עם הצוות המקצועי בהאנגר התחזוקה והטיפולים של החברה. בסיור ראה השר רזבוזוב את אחד המטוסים המטופל בימים אלה – והוא לא אחר מאשר מטוס "אשקלון".

כזכור בבחירות הקרובות השר רזבוזוב יהיה האחראי מטעם מפלגת יש עתיד על קמפיין המפלגה בעיר אשקלון. מטוס "אשקלון" של אל-על הינו מטוס של חברת בואינג מסוג 737-800 שמספרו 4X-EKB ומטיס בימים כתיקונם עשרות אלפי נוסעים בשנה מסביב לעולם.

השר רזבוזוב ומטוס אשקלון

השר רזבוזוב ומטוס אשקלון

"הנוהג לפיו חברת אל על קוראים למטוסים שלהם על שמות ערים בישראל, זו גאווה גדולה", אמר השר רזבוזוב, "שמחתי להגיע להאנגר ולראות דווקא את המטוס הנושא את שם של העיר שבמשרד התיירות אנחנו פועלים למימוש הפוטנציאל בה. כשישוב מטוס "אשקלון" להביא תיירים לישראל, השם הכתוב על תא הטייס יעניין את התיירים הטסים בו לבדוק ולגלות מה ולאן כדאי להם להגיע ולעשות באשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר