מרגי. צילום: סיון מטודי
מרגי. צילום: סיון מטודי

אלפים בערב הראשון של פסטיבל בריזה

לוחמי כיפת ברזל היו אמש אורחי הכבוד בפסטיבל בריזה אשקלון. על במה עלו שורה של אמנים שהקפיצו את הקהל במשך שעות. האירוע הזה היה גם אירוע חנוכת האמפי המחודש בגן הלאומי

פורסם בתאריך: 16.8.22 16:25

     

אלפי משתתפים מילאו אמש את האמפי ואת השדרה המרכזית בגן הלאומי במסגרת הערב הראשון של פסטיבל בריזה 2022 שחזר לאחר הפסקה של 8 שנים.

ראש העירייה, תומר גלאם, שאירח את לוחמי כיפת ברזל ואת חיילי פיקוד העורף לאות הוקרה והערכה על פועלם במהלך מבצע עלות השחר ובאופן שוטף עלה לבמה והודה להם: "אני רוצה להגיד תודה מעומק הלב ללוחמי כיפת ברזל שנמצאים איתנו הערב ונמצאים איתנו יום יום שעה ומגנים על תושבי אשקלון ואזרחי ישראל. אוהבים ומעריכים אתכם".

פסטיבל בריזה. צילום: סיון מטודי

פסטיבל בריזה. צילום: סיון מטודי

פסטיבל בריזה. צילום: סיון מטודי

פסטיבל בריזה. צילום: סיון מטודי

התקווה 6. צילום: אדי ישראל

התקווה 6. צילום: אדי ישראל

אברהם טל. צילום: אדי ישראל

אברהם טל. צילום: אדי ישראל

פסטיבל בריזה. צילום: אדי ישראל

פסטיבל בריזה. צילום: אדי ישראל

מיד לאחר מכן עלו לבמה מרגי, התקווה 6, אברהם טל, עילי בוטנר וילדי החוץ ואנה זק שכבשו והדהימו את הקהל עם מיטב מהלהיטים הגדולים שלהם. "כל כך שמח להיות פה. אתם קהל מדהים אשקלון", אמר מרגי.

האירוע אמש, היה האירוע הראשון שמתקיים באמפיתיאטרון המחודש בגן הלאומי תל אשקלון, זאת לאחר שעיריית אשקלון ורשות הטבע והגנים השלימו פרויקט שיפוץ ופיתוח של המקום שהתבצע בשנה האחרונה. עם השלמת הפרויקט התיאטרון המחודש מכיל כ-8,000 מקומות ישיבה בהם מושבים בנויים וטריבונת דשא רחבה, הנגשה לאנשים עם מוגבלויות ותשתיות לדוכני ממכר מזון.

"אנחנו נרגשים להשיק את האמפי-פארק המחודש בגן הלאומי בפסטיבל הדגל של אשקלון, פסטיבל בריזה, האהוב והמוכר שחוזר אלינו אחרי שמונה שנים עם הכוכבים הגדולים בישראל", מסר גלאם, "שמחתי לראות את ההנאה וההתרגשות על פניהם של אלפי התושבים שנהנו מערב פתיחה מדהים ומאווירה טובה במיקום היפה ביותר בישראל וזו רק ההתחלה. האמפי-פארק ימשיך להיות אבן שואבת לקיום אירועים, הופעות ופסטיבלים מהשורה הראשונה בארץ".

האמפי בגן הלאומי. צילום: אלדד עובדיה

האמפי בגן הלאומי. צילום: אלדד עובדיה

לדברי רעיה שורקי מנכ"לית רשות הטבע והגנים: "הגן הלאומי תל אשקלון הוא הגן הלאומי הראשון שהוכרז בישראל ומאז לאורך השנים הוא ממשיך להתחדש ולרגש את מבקריו. אנו שמחים להוביל עשייה רבה למען העצמת חווית הביקור למבקרים עם שותפים רבים לדרך ובעיקרם עיריית אשקלון ורשות העתיקות. עיתוי פתיחת התאטרון לציבור לאחר ימים קשים שחוו תושבי הדרום בשל המבצע הצבאי 'עלות השחר' הוא מרגש ומיוחד עוד יותר וזוהי הזדמנות נהדרת גם להוקיר ולהעריך את חוסנם של תושבי העיר ושאר ישובי העוטף לאורך המבצע ובכלל".

פסטיבל בריזה אשקלון שנפתח השבוע מתקיים בשני מתחמים – בתיאטרון ובשדרה המרכזית של הגן הלאומי בה מתקיימים מופעים פתוחים לקהל הרחב.

פסטיבל בריזה. צילום: אדי ישראל

האלפים אמש באמפי. צילום: אדי ישראל

לצד המופעים באי הגן יוכלו להתרשם מעבודות שימור ופיתוח נוספות שמתבצעות ברחבי הגן הלאומי בהובלת רשות הטבע והגנים ושותפים לעשייה בהם עיריית אשקלון ורשות העתיקות. בין העבודות שמתבצעות ואף נמצאות לקראת סיומן ניתן לציין את שימור ופיתוח מתחם הבזיליקה והאודאון מהתקופה הרומית וכן עבודות פיתוח שכוללות הקמת מערך שבילים חדש ומונגש סביב ערכי הטבע, המורשת והנוף הייחודיים לגן.

גן לאומי תל אשקלון, המנוהל על ידי רשות הטבע והגנים, הוא הגן המתויר ביותר בישראל לשנת 2021 עם למעלה מחצי מיליון מבקרים. הגן מאפשר שהייה ובילוי ביום סביב ערכי הטבע, הנוף והמורשת הייחודיים שבגן הלאומי, רחצה בחוף ים וגם אפשרות לינה בחניון לילה מאובזר ונוח. זאת תוך שילוב מגוון פעילויות, הדרכות וסיורים שמתקיימים בגן הלאומי לאורך השנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר