מעצר חשוד הבוקר. צילום: דוברות המשטרה

כסף מזומן וסמים מסוכנים: המשטרה פשטה ועצרה חשודים בסחר בסמים באשקלון

בתום פעילות סמויה תוך הפעלת שני סוכנים סמויים, פשטו הבוקר כוחות המשטרה על בתיהם של 17 חשודים שהופללו בסחר בסמים באשקלון, בהם יעדים המשתייכים לארגוני פשיעה. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 24.7.22 13:47

     

במהלך החודשים האחרונים הפעילה משטרת אשקלון שבמרחב לכיש, שני שוטרים (לוחם במג"ב דרום ומהמחוז הדרומי) שפעלו כסוכנים סמויים בקרב סוחרי הסמים באזור.

הסוכנים הצליחו לחדור את 'מנגנוני האבטחה והאימות' של סוחרי הסמים באזור הדרום ובעיקר באזור העיר אשקלון, שסומנו מראש על ידי המשטרה כמי שפועלים באופן נרחב וסוחרים בסמים מסוכנים וחלקם אף משתייכים לארגוני פשיעה. הם רכשו מהם סמים במקומות ובזמנים שונים, תוך תיעוד העסקאות ואיסוף ראיות נגדם.

הבוקר עם סיום הפעלת הסוכנים הסמויים, ולאחר גיבוש התשתית הראייתית נגד כל אחד מהחשודים שהופללו, פשטו כוחות המשטרה של תחנת אשקלון יחד עם לוחמי מג"ב דרום, על בתיהם של 17 חשודים תושבי העיר אשקלון, בגילאי 20-40, שנעצרו לחקירה בחשד לסחר והפצת סמים מסוכנים.

צפו בתיעוד הפשיטה והמעצרים:

במסגרת הפשיטה, תפסו השוטרים במצטבר כ 2.5 ק"ג סמים מסוכנים, בהם מריחואנה, קטאמין, חשיש וסוגים נוספים, 7 רכבים ששימשו את החשודים להפצת הסמים ומעל 24 אלף ש"ח במזומן.

עם סיום חקירתם, יובאו חלקם הגדול של החשודים בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

סמים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

סמים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

סמים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה ציינו כי "הפעלת הסוכנים הסמויים נגד אלו שסומנו כיעדים של המשטרה אשר משתייכים לארגוני פשיעה ומשפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה ועל הוצאתם לפועל של פיגועים פליליים, הנה נדבך נוסף במאבק ההתקפי והיצירתי שמנהלת המשטרה אל מול אותם עבריינים, במטרה להרחיקם מהציבור ולכלוא אותם לפרקי זמן ממושכים. סוכני המשטרה מיומנים ויודעים להתחבר לכל אדם כדי לממש את תפקידם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר