בנייני מגורים. צילום: אלירם משה
בנייני מגורים. צילום: אלירם משה

דירה בהנחה: נפתחה הגרלה חדשה של מאות דירות באשקלון

ההגרלה השלישית יצאה היום לדרך עם מאות דירות באשקלון. וגם: מה הסיכוי של תושב אשקלון לזכות בדירה בהגרלה האחרונה?

פורסם בתאריך: 19.7.22 18:25

     

שלשום הסתיימה ההגרלה השנייה של "דירה בהנחה" – היא נפתחה ב-3 ביולי ונסגרה בראשון בלילה בשעה 23:59. כ-5,500 דירות ב-25 יישובים ברחבי הארץ, בהם העיר אשקלון, מוגרלות.

אגב, בניגוד להגרלה הראשונה ולאחר פניות של "כאן דרום" למשרד השיכון ולרשות מקרקעי ישראל שזרקו את האחריות זה לזה, הפעם הוגרלו גם דירות שיועדו אך ורק לתושבי המקום.

בכל אופן, 22,389 איש נרשמו לרכישת דירות באשקלון, כאשר רק 3,114 היו בני המקום. סך הדירות באשקלון שהיו בהגרלה הן 389, מתוכן לבני המקום – 122 דירות. הסיכוי של בן המקום לזכות הוא גבוה יחסית ועומד על 5.11%.

מדובר היה בשישה פרויקטים שרובם במתחם ניצנים שבעיר היין, כאשר המחיר למ"ר הוא 8,831 ש"ח, מה שאומר שדירת 4 חדרים בגודל 100 מ"ר תעלה קצת פחות מ-900 אלף ש"ח.

הבוקר נפתחה הגרלה נוספת להרשמה, גם הפעם יוגרלו דירות באשקלון – 314, מתוכן 39 לבני המקום. מדובר בחמישה פרויקטים – 3 באגמים מזרח ועוד 2 בעיר היין.

בימים אלה, גורמי המקצוע במשרד הבינוי והשיכון עורכים בדיקות טכניות של נרשמי ההגרלה ולאחריהן יתחיל הליך ביצוע ההגרלות של הסבב האחרון. "הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח מוסמך. חישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת ההגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות ההגרלה", נמסר ממשרד הבינוי והשיכון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר