בית ספר "מצפה ימים"
בית ספר "מצפה ימים"

"תמשיך לקדם את בית הספר": שני ביטון תנהל את בי"ס מצפה ימים באשקלון

ביטון תחליף את המנהלת יפה אילוז שפורשת לגמלאות. "התפיסה החינוכית שלי מתחילה באמונה שכול תלמיד הוא עולם ומלואו" אמרה ביטון

פורסם בתאריך: 3.7.22 20:28

     

אשת החינוך שני ביטון, נבחרה לנהל את בית הספר מצפה ימים, היא תחליף בתפקידה את יפה אילוז, המנהלת המייסדת של בית הספר שפרשה לגמלאות.

ביטון, תושבת באר גנים, בעלת תואר במינהל מערכות חינוך. כיהנה בשורה של תפקידים במערכת החינוך במשך 16 שנים. את דרכה החינוכית החלה בבית ספר אקולוגי הרמב"ם במגוון תפקידים. עם פתיחת ביה"ס חמ"ד מצפה ימים הצטרפה לצוות ההקמה וכיהנה בשורה של תפקידים ביניהם רכזת שפה, רכזת תקשוב וחברת צוות הנהלה. בארבע השנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלת ומחנכת כיתות ה'-ו'.

שני ביטון

שני ביטון

"התפיסה החינוכית שלי מתחילה באמונה שכל תלמיד הוא עולם ומלואו", מסרה ביטון, "כול ילד לומד היכן שליבו חפץ והתפקיד שלנו הוא לייצר עבורו מסגרת חינוכית מתכללת ומקדמת שתאפשר לו למצות את מלוא הפוטנציאל שגלום בו. ביה"ס צריך להיות המקום שיקדם את הצמיחה האישית, הרגשית, הקוגנטיבית, והחברתית של כל ילד וילדה, יצית בהם סקרנות ללמוד, ויטע בהם ערכים, יספק מוגנות ובטחון להיות מי שהם, וללוות אותם ברגישות ובחוכמה לאורך מסע ההתפתחות האישי שלהם".

ראש העירייה, תומר גלאם: "מאחל הצלחה רבה למנהלים החדשים של בתי הספר שמצטרפים לשורת אנשי החינוך האיכותיים והמקצועיים באשקלון המופקדים על חינוך ילדינו, המשימה החשובה ביותר שמוטלת על כולנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהלים שמסיימים את תפקידם ולאחל להם בהצלחה בהמשך דרכם. למנהלים החדשים מצפה עבודה רבה, כדי להמשיך ולשמר את ההצלחה החינוכית העירונית אליה הגענו עם הזכייה בפרס החינוך הארצי והעלייה באחוזי הזכאות לבגרות. עיריית אשקלון ומינהל החינוך יעשו את כל הנדרש כדי לסייע להם למלא את תפקידם בהצלחה".

ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט: "אני מבקש להודות לגב' יפה אילוז על הובלה וניהול בית ספר מצפה ימים מיום הקמתו, על הבניית תשתית פדגוגית תוך חתירה למצויינות לימודית וערכית ומברך את המנהלת הנכנסת הגב' שני ביטון, שצמחה יחד עם בית הספר ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד. מאמין כי תמשיך לקדם בית הספר לגבהים נוספים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר