לוסקי ושפר עם הפעמון המסורתי של רוטרי
לוסקי ושפר עם הפעמון המסורתי של רוטרי

"שליחות חשובה": יורם שפר נבחר לנשיא מועדון רוטרי אשקלון דרום

שפר, סגן רה"ע לשעבר, החליף בתפקידו את אינג' מישל לוסקי שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות

פורסם בתאריך: 1.7.22 18:13

     

השבוע נערך טקס חילופי נשיא במועדון "רוטרי אשקלון דרום". כאשר הנשיא היוצא הוא אינג' מישל לוסקי והנשיא הנכנס הוא סגן רה"ע לשעבר, יורם שפר.

עשרות מחברי המועדון השתתפו באירוע החגיגי באולמי גני שמשון, בהם גם ראש העירייה תומר גלאם, סגניתו מיריי אלטיט ואישי ציבור נוספים.

לוסקי ושפר עם ראש העירייה

לוסקי ושפר עם ראש העירייה

טקס חילופי נשיאי המועדון

טקס חילופי נשיאי המועדון

גלאם הודה לנשיא היוצא מישל לוסקי וברך את הנשיא הנכנס יורם שפר: "מגיע לכם את כל הכבוד על שיתוף הפעולה עם הרשות המקומית גם בקורונה וגם בשומר החומות. אתם שותפים אמיתיים של הרשות. התרומה שלכם לקהילה היא ערכית. יורם, אתה תורם המון לאיכות הסביבה. תמשיך לעשות חיל".

בנאומו הראשון כנשיא המועדון, אמר שפר: "משחר ילדותי ינקתי את רוח ההתנדבות שהפכה אצלי לשליחות. אבי ואימי התנדבו עוד בחו"ל לתנועות נוער ציוניות אקטיביות. מעבר לשירותי הארוך שנחשב גם מעין התנדבות והמשך בכל פעילותי הציבורית למען הסביבה ואיכות החיים והנה המשך במסגרת מועדון רוטרי שוב להגשים שליחות חשובה לחברה. זוהי זכות אבל חובה גדולה יותר למלא תפקיד של נשיא מועדון רוטרי אשקלון דרום. תמיד עמדה לנגד עיני כמהות, מה היא תרומתי למדינה ולחברה לפני שאשאל מה מגיע לי".

הקהל בטקס

הקהל בטקס

רוטרי הוא ארגון בינלאומי של מועדונים התנדבותיים הממוקמים בכל רחבי העולם במטרה לפעול למען הקהילה בתחומים חברתיים שונים. קיימים למעלה מ-32 אלף מועדונים ב-200 מדינות שונות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר