הברזנטים שהקיפו את המתחם

מאחורי מחיצות ברזנט: זה היה התנאי של המשטרה לקיום אירוע הגאווה באשקלון

לראשונה מאז קיום אירועי הגאווה באשקלון, נדרשו המארגנים להסתיר את האירוע מאחורי ברזנט. במהלך האירוע ולאחר פניית "כאן דרום", חזרה בה המשטרה

פורסם בתאריך: 30.6.22 22:46

     

היום התקיים אירוע הגאווה הרביעי של אשקלון בחוף דלילה בעיר. המשתתפים שהגיעו לאירוע נדהמו לגלות כי מלבד גדר תוחמת, ישנם גם כיסויי ברזנט המסתירים את האירוע.

מנהלת האירוע, אורה לוי, אמרה כי זאת דרישת המשטרה והוסיפה: "לא הייתה שום אפשרות לשנות את זה. אני מקווה שעד שנה הבאה יבינו שאין סיבה להסתיר אותנו ושיש לנו גאווה".

אירוע הגאווה באשקלון

מדובר באירוע הגאווה הרביעי שמתקיים באשקלון ומעולם הדבר לא נדרש בשנים הקודמות. גם בשבוע שעבר נערך מצעד גאווה באשדוד ושם המשטרה לא דרשה להסתיר את האירוע מאחורי מחיצות.

"שמו אותנו מאחורי ברזנטים, זה כאילו להכניס את הקהילה למקום מתוחם ומוסתר", אומרת איילת בוכניק, פעילה מאשקלון, "זה פשוט מכוער. זה פעם ראשונה בארץ שדורשים דבר כזה. למה אנחנו צריכים להסתתר?".

לאחר פניית "כאן דרום" למשטרה, נמסר למארגנים כי ניתן להסיר את הברזנטים והם אכן הוסרו.

מסירים את הברזנט

פנינו למשטרה בעניין הזה ובתגובה נמסר: "היערכות משטרת ישראל מתבססת כבכל אירוע הן על בסיס תמונת המודיעין והן בהתאם להערכות המצב, בתוך כך בוצע אישור תכניות בו נכחה נציגה מטעם המארגנים, שם הוצגו דרישות המשטרה שנועדו להבטיח את שלומם וביטחונם של משתתפי האירוע.

"בין היתר נדונה סוגיית הקמת גידור עם בד יוטה. נציין, כי עד מועד קיום האירוע, לא הועלתה כל השגה בכתב ע"י המארגנים בנושא זה, ולאחר הערכת מצב נוספת שנערכה בשטח, הוחלט לאפשר למארגנים להסיר את הבד.

"נדגיש כי לאורך השבועות האחרונים התקיימו ברחבי הארץ מצעדים ואירועי גאווה, שכולם אובטחו ע"י אלפי שוטרים ומתנדבים, שדאגו לשלומם וביטחונם של המשתתפים, וכך נעשה גם במקרה זה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר