רגע התאונה
רגע התאונה

צפו בתיעוד: חותך בכביש, מתנגש ברכב חונה ופוגע באוטובוס

נהג אוטובוס תושב האזור היה בדרכו לירושלים, אלא שאז שלא באשמתו נפגע בתאונת דרכים, ונחבל בעמוד השדרה וכעת הוא תובע פיצויים

פורסם בתאריך: 24.6.22 12:14

     

אחד המשפטים השחוקים ביותר שיש בשפה העברית גורס כי לפעמים אדם מסוים מצליח, או הגיע להישג מרשים בחייו רק כי היה במקום הנכון ובזמן נכון. אלא שכמובן שלכל מטבע יש שני צדדים ולעיתים גם ההיפך הוא הנכון. כך הרגיש על בשרו, תרתי משמע, נהג אוטובוס תושב האזור.

כמדי כל יום, נהג האיש בדרכו לירושלים כאשר מאחוריו ישובים להם הנוסעים ונהנים מהנוף בדרך לעיר הבירה. במהלך הנסיעה הבחין הנהג ברכב שעצר על אי תנועה בין מספר נתיבים. אלא שאז, בשבריר שניה הופיע רכב במהירות גבוהה מאוד מאחור, וניסה לעקוף מימין את הרכב העומד. לרוע מזלו, ובעיקר בגלל חוסר זהירות ותשומת לב, לא הצליח הנהג במשימתו, שמראש הייתה צריכה להימנע, וכפי שרואים בסרטון הוא נתקע ברכב העומד והרכב שלו נזרק על האוטובוס שנסע במסלול ליד.


נהג האוטובוס שכמובן לא הספיק ולא יכול היה להגיב, נתקע בעוצמה באותו רכב שנזרק עליו, כתוצאה מהמכה החזקה ניזוק חלקו הקידמי של האוטובוס, הנהג עצמו נחבל בגבו, בעמוד השדרה ובכתף.

לאחר המקרה פנה האיש לעורך הדין איל כהן-ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי, בבקשה כי יסייע לו. תחיהל נעשתה פנייה למוסד לביטוח לאומי שהכיר בתאונה ואף קבע לו נכות צמיתה עקב התאונה.

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ

לאחר קבלת הנכות, הגיש, עו"ד כהן תביעה לבית המשפט השלום באשדוד כנגד חברת הביטוח של האוטובוס, בדרישה לפצות את הנהג, בגין נזקי הגוף שנגרמו בעקבות התאונה, עליהם אף קיבל, כאמור, נכות צמיתה מהביטוח הלאומי. במסגרת כתב התביעה, נטען, בין היתר, כי מאז התאונה האיש מוגבל בתנועותיו, וכי מצבו השליך וישליך בעתיד על יכולת השתכרותו ועל יכולתו להמשיך לעבוד כנהג לאורך זמן וכי קיים סיכוי כי מצבו של הנהג רק ילך ויחמיר ככל שיחלפו השנים. כן תבע עורך דין כהן לפצות את האיש בגין ראשי נזק נוספים לרבות עוגמת נפש, צער כאב וסבל, הפסד השתכרות ופגיעה בזכויות סוציאליות, הוצאות רפואיות בעבר ובעתיד ועזרה צד ג'.

כתב הגנה עדיין לא הוגש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר