הפנינג מש"ב

"להפקה כזאת יש ערך רב": הפנינג מיוחד למשפחות עם צרכים מיוחדים התקיים באשקלון

פורסם בתאריך: 14.6.22 21:58

     

היום בשעה 17:30 ניכרה התרגשות רבה ברחבת יד לבנים. אט אט החלו להגיע אל הרחבה משפחות בהן יש ילדים עם צרכים מיוחדים. משפחות אשר משקיעות את כל כולן בילדים שלהן עם המוגבלות.

ההפנינג הנפלא הזה היה הזדמנות נהדרת עבור המשפחות לעשות פסק זמן מבירוקרטיות אינסופיות, טיפולים רפואיים ופרא רפואיים, וכן מהמירוץ האינסופי לחיפוש דרכים אשר יוכלו לקדם את ילדיהם ביחס לעצמם ולקבוצת השווים שלהם.

הפנינג מש"ב

הפנינג מש"ב

הפנינג מש"ב

ההפנינג אורגן על ידי מלי ברלינסקי, אחראית אוכלוסיות מיוחדות באגף תנו"ס, אשר עמלה רבות כדי להפיק אירוע מוצלח כפי שהיה. בהפנינג היו עמדות של מתנפחים, קיר טיפוס, אתגרי טיפוס בחבלים, מעגל מתופפים, ואף עמדת עיסוי להורים.

ברלינסקי דאגה לכך שיגיעו בני נוער ממסגרות התנדבות שונות כדי לסייע להורים עם ילדיהם, וכן עזרו בתפעול האירוע כולו.

הפנינג מש"ב

הפנינג מש"ב

הפנינג מש"ב

בכניסה לאירוע קיבלו את המשפחות חברי עמותת המש"ב אשר שוחחו עם המשפחות וסיפרו להן על הפעילויות העתידיות של העמותה בשיתוף אגף תנו״ס, הרווחה, עמותת אקי"ם ועמותת איל"ן. בין הפעילויות העתידיות תתקיים ב-5/7 הרצאה של עו"ד סיגל רייך בנושא זכויות מול הביטוח הלאומי והביטוח הסיעודי, וכן ב-7/7 יתקיים טיול שטח לאמהות לילדים עם צרכים מיוחדים.

"קיום אירוע מסוג זה במקום כמו רחבת יד לבנים היא אמירה", אמרו במש"ב, "המשפחות המיוחדות לא מסתירות את הילדים שלהן, הן מגיעות כדי לשמוח ולהנות, כי מגיע להן. להפקה כזו יש ערך רב עבור ההורים והילדים. בשיחות עם המשפחות שמחתי לשמוע שהמשפחות ציינו כי הן נהנו מאוד, ובירכו על ההשקעה הרבה שהייתה עבורן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר