המתנדבים ושניים מהתינוקות. צילום: ידידים
המתנדבים ושניים מהתינוקות. צילום: ידידים

אשקלון: שלוש תינוקות ננעלו ברכב בשעת צהריים

שלוש תינוקות ננעלו היום בתוך רכב בשעת צהריים. מתנדבי ידידים חילצו אותן בשלום, "מרגש לחלץ שלוש אחיות קטנות כל כך"

פורסם בתאריך: 8.6.22 19:26

     

היום בשעה 12:18 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שלוש תינוקות שננעלו ברכב בחנייה של אשקלון סנטר בשכונת מגדל בעיר.

על פי הקריאה שלוש התינוקות הם בגילאי חצי שנה עד שנה וחצי, שננעלו ברכב. למקום הוזעקו מתנדבי ידידים, יוסף כחלון, נהוראי גדסי, דניאל ברכה, יקיר בוחניק, ליאור ועקנין – מנהל סניף אשקלון ואושרת בורקפר – מנהלת הדרכות מחוז דרום. באמצעות הציוד שברשותם הם חילצו את התינוקות בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

"קיבלתי את הקריאה ומיד יצאתי לכתובת", מספר כחלון, "חברו אליי מספר מתנדבים ויחד פתחנו את הרכב במהירות וחילצנו את התינוקות בשלום. האמא מאוד התרגשה. זה באמת מרגש לחלץ שלוש אחיות קטנות כל כך".

זה לא היה החילוץ הראשון של הארגון היום. מוקדם יותר, התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב אגם דלתון באשקלון.

ליאור ועקנין, מנהל סניף אשקלון, אושרת בורפקר, מנהלת אגף הדרכות מחוז דרום, מנחם בללו, אביב סספורטה, יהודה בר ויוסף גד בן נדב, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

"הייתי בתפילת שחרית כשהתקבלה הקריאה, מיד יצאתי למקום", סיפר בללו, "שם חברו אליי מנהל הסניף והמתנדבים הנוספים. יחד בכוחות משותפים חילצנו בשלום. אושרת, מנהלת הדרכות במחוז, הרגיעה את האמא עד לחילוץ. האם ואב הילדה, שגם הספיק להגיע למקום, הודו לנו מאוד. אני עשר שנים כבר מתנדב, חילצתי עשרות פעמים ותמיד זה מרגש מחדש".

המתנדבים והפעוטה. צילום: ידידים

המתנדבים והפעוטה. צילום: ידידים

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים, "במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית", אומרים בארגון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר