מקיף ה' ביריד המיזמים החברתיים
מקיף ה' ביריד המיזמים החברתיים

"ממלא את הלב בגאווה": המיזם החברתי המרגש של מקיף ה' דרכא אשקלון

פורסם בתאריך: 30.5.22 17:47

     

לפני מספר ימים השתתף מקיף ה' "דרכא" אשקלון ביריד המיזמים החברתיים של מחוז דרום במשרד החינוך. מקיף ה' הינו בית הספר היחיד מהעיר שלקח חלק בערב זה.

ביריד הוצג המיזם החברתי שנמשך כבר שנתיים וחצי ללא הפסקה. המיזם הוא אפיית עוגות בסופי שבוע למשפחות מעוטות יכולת ולדיירים בכפר הנופש הצרפתי. מי שהגתה את הרעיון הייתה ה"רוטריונית" (חברה במועדון רוטרי) חני פרץ, שהיא גם רכזת החינוך החברתי במקיף ה'.

המיזם התחיל בכיתה י"א2 עם המחנכת ורכזת המעורבות קרולין מנור וכעת שותפים לו תלמידים רבים מבית הספר. הפעילות נעשית בשיתוף פעולה עם מועדון רוטרי "צוותא" אשקלון. זוהי דוגמה למיזם חשוב ומרגש של נתינה ושיתופי פעולה עם הקהילה.

עוגות שאפו תלמידי מקיף ה'

עוגות שאפו תלמידי מקיף ה'

שאלתי את חני פרץ מהיכן הגיע הרעיון למיזם המרגש הזה? והיא השיבה: "המיזם החל בתקופת הקורונה, לאחר שהתנדבנו קרולין, רכזת המעורבות החברתית, ואני לבשל בסופי שבוע למשפחות מעוטות יכולת במסגרת המיזם 'אשקלונים למען אשקלונים' שיזם ויקטור בן עמי מרוטרי 'צוותא' אשקלון. מתוך העשייה שלנו עלה הרעיון לשתף את תלמידי הכיתה של קרולין במיזם, ע"י כך שהתלמידים יאפו עוגות לשבת שיוענקו למשפחות בכל סוף שבוע. העוגות יצורפו לארוחות החמות שהמתנדבים מבשלים. רצינו לשמח את המשפחות על ידי אותן עוגות.

"מעגלי האפייה התרחבו לעוד ועוד תלמידים שהתרגשו לקחת חלק בפרויקט. בימי שישי אנו עדים למראה שממלא את הלב בגאווה. המשרד שלנו מתמלא בעוגות ביתיות שנאפו מכל הלב. מטרת העל הייתה לגרום למשפחות לקבל פינוק טעים בסוף השבוע, אך אנו כבית חינוך שחושב על הערכים אותם הוא מקנה לתלמידיו, רצינו לגרום לתלמידינו להבין עד כמה נתינה לאחר היא משימה חברתית משמעותית".

הוקרה למקיף ה' על המיזם המיוחד

הוקרה למקיף ה' על המיזם המיוחד

לאחר הטקס ציין עוזי ברזילי, נשיא מועדון רוטרי "צוותא" אשקלון: "המיזם החברתי של חלוקת העוגות למשפחות מעוטות היכולת ולאזרחים הותיקים באשקלון על ידי חברי מועדון רוטרי 'צוותא' אשקלון והמתנדבים, בסופי השבוע ובחגי ישראל הוא מיזם חשוב ומרגש. השמחה של המשפחות והאזרחים הותיקים לקבלת התשורה, והמחשבה שיש מי שחושב עליהם מסבה להם אושר רב. יישר כוח לחני פרץ ולילדי מקיף דרכ"א ה' באשקלון על תרומתם לקהילה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר