הבניין בו התרחשו עבירות המין
הבניין בו התרחשו עבירות המין

צעיר מאשקלון חשף את איבר מינו בפני קטינות והסביר: "אני נמשך לילדות"

בן 20 מאשקלון נאשם כי הפשיל את תחתוניו מול קטינות בנות 10-13 ואף ניסה למשוך את ידן לעבר איבר מינו. הוא הסביר בחקירתו שהוא נמשך לילדות ובפרקליטות ביקשו לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו בטענה כי הוא מסוכן לציבור

פורסם בתאריך: 30.5.22 13:48

     

ביום אחד בתחילת החודש, בשעות אחר הצהריים, שיחקו שתי קטינות בגן השעשועים הסמוך לרחוב מור בשכונת שמשון באשקלון. האחת בת 13 והשנייה בת 10 יחד עם אחיה הקטן.

בשלב כלשהו נכנסה בת ה-13 ללובי הבניין ברחוב מור, בכדי לעלות לבית חברתה של אימה שגרה בבניין. היא לחצה על כפתור המעלית וחיכתה לבואה, כאשר חברתה ואחיו נותרו בגן השעשועים וחיכו לשובה.

באותה העת נכנס לבניין, צעיר בן 20 המתגורר בבניין זה. על פי כתב האישום שהוגש נגדו על ידי עו"ד חן עסיס לביא מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), הוא הבחין בקטינה ואמר לה שיש לו "ז** גדול" ושאל אותה האם היא רוצה לראות אותו. היא ענתה שלא, אבל הוא בתגובה הפשיל את המכנסיים והתחתונים שלבש עד הברכיים וחשף את איבר מינו בפניה.

ילדה

צילום אילוסטרציה: freepik.com

הקטינה אמרה לו "מה אתה חושב שאתה עושה" והוא ענה לה בתגובה ש"בא לו לעשות את זה". הקטינה אמרה לו שיעזוב אותה והחלה לעלות במדרגות. הצעיר שלח את ידו ותפס אותה, אך היא השתחררה מאחיזתו ועלתה לבית חברתה במדרגות. היא לקחה את בתה הפעוטה של החברה וירדה איתה למטה, שם היא קראה לחברתה בת ה-10 ואחיה הקטן שהיו בגן השעשועים.

אלא שעל פי כתב האישום, הצעיר נותר בלובי וכשהבחין בקטינות הוא תפס אותן בידיהן ובהמשך שחרר את אחיזתו מהן, הפשיל את מכנסיו ואת והתחתונים שלבש, חשף בפניהן ובפני הקטינים את איבר מינו, ואז תפס את ידיהן של הקטינות, קירב אותן לאיבר מינו החשוף ואמר להן לגעת בו.

הקטינות משכו את ידיהן וברחו מהבניין לכיוון גן השעשועים הסמוך, כשהילדים הקטנים על ידיהם וצעקו לעזרה. באותה העת לבש הצעיר חזרה את התחתונים והמכנסיים, יצא מהבניין והחל לרדוף אחר הקטינות. אנשים שהיו בסביבה שמעו את צעקות הקטינות, בהן אימה של הקטינה בת ה-13, שהנחתה את בתה להתקשר למשטרה והיא עשתה כן.

מעצר חשוד. צילום: דוברותה משטרה

מעצר חשוד. צילום: דוברותה משטרה

למקום הוזעקו שוטרים מתחנת אשקלון שקיבלו מהילדות תיאור של החשוד במעשה ותוך זמן קצר הצליחו השוטרים לאתר את הצעיר ולעצור אותו לחקירה. הוא בחקירתו הוא היה מבולבל מאוד, אך הודה במיוחס לו וטען כי הוא "מתחרמן מילדות קטנות".

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, "מסוכנותו של המשיב מתעצמת לאור העובדה כי הוא עצמו טוען שנמשך לילדות קטנות מה שמעלה את החשש שמדובר במשיב עם סטייה מינית", נכתב בבקשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר