יבגני פינסקר
יבגני פינסקר

גאווה מקומית: מצטיין מפקד פיקוד המרכז – רס"מ יבגני פינסקר מאשקלון

פורסם בתאריך: 8.5.22 18:54

     

לפני מספר ימים התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד המרכז, בו העניק מפקד הפיקוד, אלוף יהודה פוקס, תעודות הצטיינות למספר מצטיינים בתפקידים ותחומים שונים.

בימים אלה הפיקוד פועל מסביב לשעון במטרה לסכל טרור ולהגן על אזרחי המדינה במסגרת ההערכות הביטחונית "שובר גלים". בין המצטיינים נבחר רס"פ מסייעת, רס"מ יבגני פינסקר, שאת אות ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

פינסקר בן 32 ומתגורר באשקלון. הוא נולד בברית המועצות ועלה לארץ כשהיה בן ארבע, התגייס במרץ 2009 לחטיבת הצנחנים, למרות שלא היה מחוייב להתגייס ללוחמה בתור בן יחיד. לאחר הטירונות והמסלול יצא לקורס מפקדים, בסופו נבחר לשרת במסלול הדרכה שבמסגרתו פיקד על שני מחזורים בקורס מפקדי חי"ר, לאחר מכן סיים קורס סמלים בכירים ונהיה לסמל בקורס.

יבגני פינסקר

יבגני פינסקר

הוא סיים את שירותו הסדיר בשנת 2012 בתפקיד רס"ר פלוגתי בקורס, והחל שירות מילואים בעוצבת חוד החנית, בה משרת עד היום. הוא התחיל כלוחם, הפך למפקד במילואים וכיום משרת בתפקיד רס"פ הפלוגה המסייעת. לאחר שיסיים את קורס הקצינים אליו עתיד לצאת, יבגני יחל את תפקידו בתור קצין הלוגיסטיקה של הגדוד.

"שמחתי לקבל את ההצטיינות ואני מעריך זאת מאוד, אני מאמין במקצוענות ורעות, ערכים המשלימים האחד את השני ומהווים בסיס איתן לקיומו של צה"ל", אמר פינסקר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר