ניסים "נינה" דומרני, זירת האירוע

הכנופיה הקווקזית וארגון בני שלמה שיתפו פעולה: השבוע יוגש כתב אישום על ניסיון רצח ניסים דומרני

הצהרת תובע הוגשה נגד ישראל ביטון, ולדיסלב מיכיילוב ורוברט אובנסוב בעבירה של ניסיון רצח. במשטרה סבורים כי מדובר בשיתוף פעולה בין הכנופיה הקווקזית לבין הארגון של בני שלמה וזאת בניסיון לפגוע בשלום דומרני דרך הבן שלו

פורסם בתאריך: 1.5.22 13:23

     

ב-20 במרץ בחודש שעבר, בוצע ניסיון רצח שטילטל את העולם התחתון – רעול פנים נכנס למתחם שטיפת מכוניות בשכונת מגדל באשקלון ושם ירה מספר כדורים בניסים "נינה" דומרני, בנו של העבריין שלום דומרני.

בעקבות הירי נפצע ניסים באורח קשה ועד היום הוא מטופל. זמן קצר לאחר ניסיון הרצח, הוצת בשכונת גבעת ציון, הרכב שבאמצעותו נמלטו המחסלים מהזירה והם השאירו בתוכו את האקדח ששימש לניסיון החיסול.

ניסים דומרני

ניסים דומרני

מפקד מרחב לכיש במשטרה, ניצב משנה ברק מרדכי הטיל את חקירת ניסיון הרצח על היחידה המרכזית בלכיש, ששוטריה הצליחו תוך שעות בודדות בהן ניהלו מצוד, לשים את ידם על חברי חוליית החיסול שהיום הותר שמם לפרסום –  ישראל ביטון, ולדיסלב מיכיילוב ורוברט אובנסוב.

השלושה נעצרו בכביש 25 ליד דימונה ובמשטרה טוענים כי מדובר היה בהתארגנות משותפת של הכנופייה הקווקזית באשקלון לבין ארגון הפשיעה של בני שלמה בניסיון לפגוע בשלום דומרני דרך פגיעה בבן שלו.

אלא שהבן הזה, ניסים דומרני מחזיק אמנם בעבר פלילי, אך זה מכבר החליט לשנות דרכיו ולהתרחק מעולם הפשע. במשטרה ראו בניסיון הזה לרצוח אותו כפגיעה באדם חף מפשע וניסיון להחזיר אותו לעולם הפשע שאותו נטש וזה מה שהמריץ עוד יותר את החוקרים והבלשים להגיע כעת להצהרת תובע ובהמשך להגשת כתב אישום נגד השלושה.

החשש כעת במשטרה כי מעשי נקם כעת יובילו לפגיות בבני משפחה של עבריינים המעורבים בארגוני הפשיעה.

במהלך החקירה שהתנהלה עד כה תחת איסור פרסום, הצליחו חוקרי הימ"ר להתחקות אחר נתיב בריחתם של החשודים, שכלל עצירה במספר מוקדים וניסיונות שונים לטשטש ראיות, בהם הצתה של הרכב ששימש לביצוע העבירה וראיות נוספות, וכן הצליחו החוקרים לחשוף את חלקו של כל אחד משלושת חברי החוליה בניסיון הרצח.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, בזמן שחוקרי המשטרה המשיכו לבסס נגדם את התשתית הראייתית, שממצאיה הועברו לידי הפרקליטות, שהגישה נגדם לפני זמן קצר את הצהרת התובע, בכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר