ויאצ'סלב ז"ל וויקטוריה. מתוך פייסבוק

המאבטח שנרצח באריאל הגן בגופו על בת זוגו מאשקלון והציל את חייה

המאבטח ויאצ'סלב גולב ז"ל הגן בגופו על בת הזוג שלו ויקטוריה פליגלמן, תושבת אשקלון וספג את קליעי הירי של המחבלים ובכך הציל את חייה

פורסם בתאריך: 30.4.22 20:50

עדכון אחרון: 30.4.22 21:48

     

אמש בסמוך לחצות, רכב בעל לוחית זיהוי צהובה ובו שני מחבלים, הגיע למחסום הכניסה לעיר אריאל בדרך רון נחמן, המחבלים ביצעו ירי במהלך הנסיעה ולאחר מכן ירדו מהרכב וביצעו ירי נוסף לעבר הבוטקה בה עמדו המאבטחים של המחסום. המחבלים לא חדרו לתוך העיר אריאל. הם חזרו לרכב עשו פרסה ונמלטו מהזירה.

כוחות צבא ובטחון הגיעו לאירוע זמן קצר מאוד לאחריו והחלו בסריקות נרחבות ובמצוד אחר המחבלים. התוצאות טרגיות, כוחות מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של המאבטח.

תיעוד רגע הירי. מתוך מצלמות האבטחה

מתחקור האירוע עולה כי המאבטח שנרצח ויאצ׳סלב (ולדי) גולה, הגן בגופו על בת זוגו, ויקטוריה פליגלמן שהייתה גם בת זוגו. הוא ספג את הכדורים שנורו לעבר העמדה וכך הציל את חייה.

גולב, תושב בית שמש, בעבר סטודנט באוניברסיטת אריאל. ממשפחה חרדית. הניח אחריו הורים ו-7 אחים ואחיות התגורר בשכירות באריאל עם בת זוגו, פליגלמן תושבת העיר אשקלון.

ויאצ'סלב ז"ל וויקטוריה. מתוך פייסבוק

עם היוודע המקרה עו"סים מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית אריאל, יצרו קשר עם אגף הרווחה באשקלון וצרו קשר עם הוריה של פליגלמן שהגיעו ואספו אותה לאשקלון.

חיפושים אחר המחבלים. צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה נפתלי בנט מסר: "אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון. המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח".

ראש העירייה, תומר גלאם: "אמש, ליל שבת, אירע פיגוע רצחני באריאל בו נרצח גולב (ולדי) ויאצ׳סלב ז״ל. בגבורה הירואית, הגן גולב בגופו על ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן, תושבת אשקלון, המאבטחת ששהתה עמו בעמדת השמירה בזמן הפיגוע, ובכך מנע את פגיעתה והציל את חייה. הנחיתי את מינהל הרווחה והשירותים החברתיים לעמוד לצד ויקטוריה ומשפחתה ולהעניק להם את כל הליווי והתמיכה בשעה קשה זו. תנחומינו למשפחתו של גולב, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך״.

הערב נלכדו המחבלים שביצעו את הפיגוע ועמם הנשק באמצעותו בוצע הפיגוע.

הנשק של המחבלים. צילום: דוברות המשטרה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר