זירת האירוע הבוקר. צילום: דוברות המשטרה
זירת האירוע הבוקר. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה חקרה עובדים בחברת הבנייה באשקלון בחשד שידעו על העסקת המחבל

עובדים בחברת "הגבעה" הבונה בעיר היין, נקראו למשטרה ושם נחקרו, חלקם תחת אזהרה בחשד שידעו על העסקת השב"ח בניגוד לחוק. בחברה דוחים את החשדות וטוענים כי הם "בודקים אישורים לכל העובדים ומעסיקים עובדים רק עם אישורים. אצלנו יש אישור שלו בתוקף"

פורסם בתאריך: 12.4.22 19:42

     

מהבוקר, לאחר ניסיון הפיגוע באתר הבנייה באשקלון, ולאורך היום נחקרו במשטרה שישה אנשים הנוגעים לפרויקט הבנייה "הגבעה" בעיר היין. חלק מהאנשים מסרו עדות פתוחה וחלקם נחקרו תחת אזהרה. אחד מהם הוא איתי ג'אן, בכיר בחברה, שנקרא למסור עדות וכן מספר מנהלי עבודה ומהנדסים.

במשטרה חושדים כי חלקם ידעו אודות העסקתו של המחבל באתר בניגוד לחוק.

בחברת "הגבעה" מכחישים זאת וטוענים כי הם "בודקים אישורים לכל העובדים ומעסיקים עובדים רק עם אישורים", מסר ג'אן, "כך גם הקבלנים שלנו… אנחנו בודקים את כל האישורים שלהם לפני תחילת עבודה. לא ידוע לי על זה שהוא היה ללא אישור עבודה. אצלנו יש אישור שלו בתוקף".

במשטרה מנגד טוענים כי הם התבקשו להציג את האישורים אך אלה לא הוצגו.

האירוע התרחש לפנות בוקר, קצת לפני השעה 5:00, במהלך פעילות מבצעית של משטרת אשקלון לאיתור שב"חים באתר בנייה של פרוייקט "הגבעה" ברחוב שאנין בעיר היין.

זירת האירוע. צילום: דוברות מד"א

קצין המשטרה פקד ו' הבחין באדם החשוד כשוהה בלתי חוקי והחל לבצע בידוק. במהלך הבידוק שלף החשוד סכין ודקר את השוטר, שהגיב במהירות, ביצע ירי והרג את החשוד.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לקצין המשטרה, בן 37, ופינו אותו לבית החולים ברזילי, כשהוא פצוע באורח קל.

חובש בכיר במד"א, בן טטרו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות השלושים, בהכרה מלאה, עם פציעה מדממת, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותו במצב קל לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול".

הסכין עמה נדקר השוטר

מתחקור פרטי המפגע, עולה כי מדובר בתושב השטחים מהעיר חברון, בשנות ה-40 לחייו. מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר ומפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי, הגיעו לזירת הפיגוע בה קיימו הערכת מצב.

לאחר מכן הגיע ניצב מרדכי לבית החולים ברזילי, שם ביקר את פקד ו', שכאמור, נפצע במצב קל.

נצ"מ מרדכי מבקר את הקצין שנדקר

נצ"מ מרדכי מבקר את הקצין שנדקר

במהלך הביקור שיבח מפקד המרחב את הקצין, "הפעילות שלך סיכלה פיגוע שיכול היה להיות מכוון גם כלפי אזרחים", אמר לו נצ"מ מרדכי  "התגובה המהירה והנחישות שלך, הובילו לנטרול המהיר של המפגע, בדיוק כפי שמצופה מכל שוטר וקצין בארגון. בשמי, בשם מפקד המחוז הדרומי והשוטרים, מאחלים לך החלמה מהירה".

מנהל חדר המיון מעדכן על מצבו של השוטר:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר