זירת האירוע. צילום: דוברות מד"א

ניסיון פיגוע הלילה באשקלון: פלסטיני דקר שוטר בעיר היין

במהלך פעילות לאיתור שב"חים, אחד מהם דקר קצין משטרה מתחנת אשקלון. הדוקר חוסל במקום

פורסם בתאריך: 12.4.22 07:41

     

הלילה, קצת לפני השעה 5:00 לפנות בוקר, התקיימה פעילות מבצעית של משטרת אשקלון לאיתור שב"חים באתר בנייה ברחוב שאנין בעיר היין.

קצין משטרה הבחין באדם החשוד כשוהה בלתי חוקי והחל לבצע בידוק. במהלך הבידוק שלף החשוד סכין ודקר את השוטר, שהגיב במהירות, ביצע ירי והרג את החשוד.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לקצין המשטרה, בן 37, ופינו אותו לבית החולים ברזילי, כשהוא פצוע באורח קל.

חובש בכיר במד"א, בן טטרו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות השלושים, בהכרה מלאה, עם פציעה מדממת, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותו במצב קל לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול".

זירת האירוע הבוקר. צילום: דוברות המשטרה

הסכין עמה נדקר השוטר

מתחקור פרטי המפגע, עולה כי מדובר בתושב השטחים מהעיר חברון, בשנות ה-40 לחייו.

מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר ומפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי, הגיעו לזירת הפיגוע בה קיימו הערכת מצב.

במקום הוקם חפ"ק של עיריית אשקלון, על מנת לסייע למשטרה, באמצעות אגף ביטחון וחירום, "אני מודה למשטרת אשקלון על פעילות נחושה המתבצעת בכל רחבי העיר להגברת הביטחון האישי, שמירה על הסדר הציבורי ואיתור שוהים בלתי חוקיים", מסר ראש העירייה, תומר גלאם.

עוד הוסיף ראש העירייה: "עיריית אשקלון מקיימת כל העת שיתוף פעולה הדוק עם המשטרה וכוחות הביטחון ותמשיך להעמיד לרשותם כל סיוע אפשרי להתמודדות עם גל הטרור שפוקד את המדינה ולהשבת השקט. מאחל החלמה מהירה לקצין הפצוע, שישוב במהרה לאיתנו".

חפ"ק העירייה בזירת האירוע

בעירייה מציינים כי הם מוסיפים לתגבר את יחידות הביטחון העירוני הפועלות בשטח, בהן יחידת האופנוענים החמושים, אשר מסיירות במוסדות החינוך ואיזורי המסחר המרכזיים על מנת להגביר את תחושת ביטחון התושבים ובמידת הצורך, לתת מענה מיידי לכל איום.

"עיריית אשקלון שבה ומבקשת מהתושבים לשמור על עירנות גבוהה בימים אלו ולדווח לגורמי החירום על כל חשד שמתעורר", נמסר מהעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר