צומת אשקלון בשעה זו. צילום: טום אורן דננברג, בטחון שדה
צומת אשקלון בשעה זו. צילום: טום אורן דננברג, בטחון שדה

האירוע בצומת אשקלון: החשוד שחטף הנשק מהחיילת הוא יהודי ישראלי

החשוד ניסה להימלט אך נוטרל באופן מהיר על ידי מח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז, שהיה במקום. ככל הנראה מדובר באדם מעורער בנפשו

פורסם בתאריך: 10.4.22 19:44

עדכון אחרון: 10.4.22 21:19

     

כוחות משטרה הוזעקו לצומת אשקלון (דרומית), בעקבות דיווח על ניסיון חטיפת נשק.

על פי הדיווח, אדם חשוד התנפל על החיילת שעמדה שם בתחנת אוטובוס, חטף ממנה את הנשק והחל לרוץ לכיוון מושב בית שקמה אלא שהוא נורה ונוטרל במקום על ידי עוברי אורח שירו עליו מספר רב מאוד של כדורים.

צומת אשקלון

אל"מ אליאב אלבז. צילום: דובר צה"ל

אל"מ אליאב אלבז. צילום: דובר צה"ל

אחד מהאנשים שירו וניטרלו את את האיש הוא מפקד החטיבה המרחבית בנימין, אלוף-משנה אליאב אלבז שבדיוק עבר בצומת אשקלון והבחין בהתרחשות החריגה. לאחר בירור של המשטרה התברר כי החשוד הוא יהודי תושב ישראל. על פי הדיווחים נכון לעכשיו, ככל הנראה מדובר באדם מעורער בנפשו שנמלט מבית מחסה באזור הדרום.

צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה – מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה בזירת האירוע בסמוך לצומת הכניסה לאשקלון.

אחמד אבו גודה חובש באיחוד הצלה ונהג אמבולנס פרטי מסר: "פיניתי מהזירה למרכז הרפואי ברזילי חיילת במצב קל. כמו כן: צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה בזירת האירוע".

ראש העירייה, תומר גלאם: "לפני מספר שעות קיבלנו דיווח על ניסיון לחטוף נשק מחיילת בתחנת הסעה בצומת אשקלון. החשד הראשוני העלה כי מדובר במחבל שנורה למוות במקום. לפני זמן קצר, התברר כי מדובר באזרח יהודי שביצע את המעשה ונבדק חשד שהאיש לוקה בנפשו. אין ספק שגל הטרור בו אנו מצויים מציב את כולנו בדריכות עליונה. אני קורא לכולכם לגלות עירנות מוגברת ובכל מקרה של חשד לדווח מיידית למשטרה. עיריית אשקלון ממשיכה בתגבור כוחות הביטחון והחירום ברחבי העיר, בהם יחידת האופנוענים ויחידת הביטחון העירונית. היו עירניים ושמרו על עצמכם".

עיריית אשקלון ממשיכה לעמוד בקשר שוטף עם גורמי הביטחון והחירום. עדכונים נוספים יימסרו במידת הצורך.

צומת אשקלון. צילום: דוברות איחוד הצלה

צומת אשקלון. צילום: דוברות איחוד הצלה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר