גלאם וסהר בישיבת המועצה הערב. צילום: אלדד עובדיה
גלאם וסהר בישיבת המועצה הערב. צילום: אלדד עובדיה

ישיבת המועצה באשקלון פוצצה לאחר ויכוח קולני בין איתי סהר לראש העירייה

אירוע חריג התקיים היום ישיבת מועצת העיר אשקלון, זאת לאחר שראש העירייה, נעל את הישיבה בטרם זמנה בשל חילופי דברים עם חבר המועצה איתי סהר

פורסם בתאריך: 4.4.22 21:15

     

ישיבת מועצת העיר שהתקיימה הייתה די חריגה בהתנהלותה, על סדר היום עמדו 15 נושאים, אבל אחרי 12 נושאים הסתיימה הישיבה בצעקות.

זה החל בהצעה לסדר של חבר האופוזיציה, איתי סהר, לביטול היתר שניתן להצבת אנטנה סלולרית בעיר היין. "בחודש שעבר סיפרנו את הסיפור של התושבים זוכי מחיר למשתכן בעיר היין", אמר סהר, "הם נכנסו במועד האכלוס לדירות ומגלים 100 מטר מהמרפסת אנטה סלולרית. יש לזה משמעויות של קרינה, משמעות ויזאולית משמעות בריאותית ויש משמעות לירידה במחיר הנכס".

כך נראית האנטנה מול ביתם:

שניים מהתושבים ישבו שם באולם המועצה וסהר סיפר כי התושבים פנו לעירייה, "הם ביקשו עזרה, נפגשו איתם ואמרו להם 'אנחנו לא מתכוונים לסייע'. רדפו ורדפו ופנו אלינו שנביא את זה בפני המועצה. בחודש שעבר אמרתי שאני לא רוצה להעלות את זה לסדר היום, הרי האנונטנות מוצבות מכוח היתר ואת ההיתר אנחנו נותנים ואנחנו נתנו לזה היתר ואמרתי זאת לא בושה לטעות וזאת לא בושה לתקן. אמרנו שנראה מתי המועד שאנטנה מוסרת ולאן היא מוסרת ונפתור להם את הבעיה. אז יש הצעה שעיריית אשקלון תחליט לדון בזה ותחליט להסיר את המפגע. הנה התושבים כאן מחכים לכם".

חבר המועצה, איתי סהר

חבר המועצה, איתי סהר

מי שהשיב להצעה הוא ראש העירייה, תומר גלאם שאמר כי בניגוד לדבריו של סהר, "ניתנו לתושבים תשובות מפורטות והתכתבויות שנעשו עם נציגי פניות הציבור. כפי שנמסר לא אחת האנטנה המדוברת הותקנה עפם כל האישורים הנדרשים ועל פי כל התקנים המחמירים ותשרת את אלפי התושבים בשכונה".

בשלב הזה עבר גלאם לעקוץ את סהר ואמר: "מה שקרה הוא שאני לא הייתי בוועדה (שאישרה את הצבת האנטנה), מי שהיה זה אתה איתי סהר".

צפו בדברים:

סהר: "אם טעיתי, אני מודה ומתקן"

גלאם: "היות ואתה חושב שטעית ואין פה טעות שלך ושל חברי הוועדה"

סהר: "אתה יו"ר הוועדה, אז הואיל וטעית"

גלאם: "אני לא טעיתי"

סהר: "אתה יודע מה א' ב' של מנהיגות? זה לקחת אחריות"

תומר גלאם

תומר גלאם

גלאם פנה לתושבים שישבו שם והזמין אותם להגיע אליו ללשכתו למחרת ולהיפגש עמו בנושא הזה ואמר להם "עושים עליכם פוליטיקה, זה לא אצלי".

סהר: "אתם עושים פה פוליטיקה, הם פנו אלי אחרי שאתם נפנפתם אותם. ואמרתי לכם שאני מביא את זה בלי הצעה לסדר. הוועדה שאתה עומד בראשה אישרה את האנטנה הזאת".

במקום החלו חילופי צעקות וגלאם הוריד את ההצעה מסדר היום וקרא את סהר לסדר. סהר הגיב לו: "אתה מאבד את זה".

בשלב הזה גלאם הודיע כי הוא נועל את הישיבה כאשר סהר מזנב בו ואומר לו כי הוא הפקיר את ביטחון הילדים זאת מאחר ולא התקיים דיון בהצעה של סהר לעיבוי מערך האבטחה במוסדות חינוך עד לאחר חודש הרמדאן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר