לא רק באוטובוס השירות, ארנונה משלמים גם ב- bit. צילום: דג הפקות
לא רק באוטובוס השירות, ארנונה משלמים גם ב- bit. צילום: דג הפקות

החל משבוע הבא: תוכלו לקבל שירות מהעירייה בתוך אוטובוס מיוחד שיגיע עד לבית

אוטובוס השירות הראשון מסוגו בעיר ייצא לדרך בתחילת החודש הבא ויעניק שירותים במגוון תחומים לתושבי העיר בקרבת מקום מגוריהם. באוטובוס הזה פועלת מערכת מיוחדת שהותקנה גם במוקד העירוני בעלות של 3 מיליון ש"ח

פורסם בתאריך: 28.3.22 13:02

     

עיריית אשקלון, באמצעות אגף קשרי קהילה, תשיק החל מיום ראשון, 03.04.22, אוטובוס שירות חדשני ומתקדם שיגיע עד שכונות המגורים השונות על מנת להעניק לתושבים שירות אישי במגוון תחומים, בהם: ארנונה, קבלת מידע, תשלום חשבונות, דו"חות, מילוי טפסים ועוד. בנוסף לשירותים העירוניים יינתנו גם שירותים של משרדי ממשלה באמצעות עמדת שירות ממשלתית, בהם: הנפקת רישיון רכב ונהיגה, תשלום אגרת דרכון, הפניית בקשות ועוד.

האוטובוס יגיע למיקום מרכזי באזורי מגורים ברחבי העיר על פי מיקום וזמנים שיפורסמו מראש באתר העירייה. שם יעניקו העובדים שירות לתושבים בתחומים שונים בעמדות שירות פעילות ועמדות דיגיטליות.

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

נציגים בתוך אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

החל מחודש אפריל יחל לפעול האוטובוס במהלך הימים ראשון, שלישי וחמישי. פירוט המועדים והמיקומים:

  • 03.04.22, יום ראשון, במרכז הקהילתי נווה דקלים, בין השעות 09:00-13:00;
  • 5.04.22, יום שלישי, בין השעות 16:00-19:00 במרכז הקהילתי וולדנברג;
  • 7.04.22, יום חמישי, במרכז הקהילתי חבצלת בין השעות 09:00-13:00;
  • 10.04.22, יום ראשון, בין השעות 09:00-13:00 במרכז הקהילתי ברנע;
  • 12.04.22, יום שלישי, בין השעות 16:00-19:00 במרכז הקהילתי שפירא
  • 26.04.22, יום שלישי, בין השעות 16:00-19:00 במרכז הקהילתי כצנלסון

בחודש מאי יתווספו ימי פעילות של האוטובוס בשכונות השונות ועל כך תצא הודעה נוספת.

"אנחנו עושים צעד ענק ונוסף במהפכת השירות לתושב", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "ומעתה, מנגישים את שירותי העירייה עד לתושבים באמצעות אוטובוס שירות חדשני שיגיע מידי שבוע לשכונות העיר וייתן מענה לתושבים בשורה של תחומים בצורה אישית, נעימה, ידידותית וקלה. בכך, אנחנו חוסכים לתושבים זמן יקר, אותו יוכלו לנצל לטובת הפנאי וזמן האיכות שלהם עם המשפחה".

אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

בתוך אוטובוס השירות. צילום: דג הפקות

בימים אלה משלימה העירייה פרויקט רחב היקף לשדרוג והחלפת מערך התקשורת של העיריה באמצעות פתרונות התקשורת וניהול מוקדי שירות של Avaya.

במסגרת הפרוייקט הוחלפה מערכת ניהול המוקד העירוני למערכת שירות מתקדמת ומודרנית של חברת Avaya, מערכת המאפשרת ל-90 מוקדנים ב-20 מוקדים בעיר לספק מענה ותקשורת  לתושבים מענה במגוון ערוצים טלפוניים ודיגיטליים כמו כן, שודרגה מרכזיית  העירייה למערכת תקשורת אחודה (UC) CM  Avaya.

את הפרויקט רחב ההיקף מבצעות החברות ITNav Pro ו-י.א מיטווך בשיתוף צוות ה-IT של עיריית אשקלון בניהולו של מנהל האגף למערכות מידע, בועז תנעמי. היקף הפרויקט מוערך בכ-3 מיליון ש"ח.

לדברי אירית ריינר, מנהלת תחום תשתיות תקשורת ומערכות טלפוניה באגף מערכות מידע וחדשנות בעיריית אשקלון, "באמצעות מערכת AVAYA AACC נציגי השירות במוקדיי העירייה  זכו לממשק משתמש נוח ויעיל יותר ויכולות נוספות לשיפור השירות ומענה בשעות עומס כגון: ניתוב שיחות (IVR), אפשרות לצ'אט עם התושבים וערוצים נוספים, פונקציית Call Back, חייגן אוטומטי על פי רשימות שהוזנו למערכת ועוד. המנהלים יכולים לראות את ה “דשבורדים” של הנציגים ולערוך בקרה על עבודת הנציגים גם כאשר הם עובדים מרחוק". מעבר לכך, באמצעות מערכת POM (מערכת ניהול פניות יזומות), שמותקנת בימים אלו, אנו נוכל לשלוח לתושבים הודעות על הנעשה בעיר או לשלוח להם הודעות תשלום חשבונות. את ההודעות ניתן לשלוח בפילוח על פי אזורים או בפילוחים אחרים.

המוקד העירוני 106

המוקד העירוני 106

"מערכת התקשורת האחודה Avaya Workplace מאפשרת לעובדי העירייה ובכלל זה לעובדי המוקד העירוני להתחבר לשלוחת הטלפון שלהם במודל של 'משרד וירטואלי', לקבל ולהוציא שיחות בשלוחת המשרד גם בטלפון הנייד או במחשב בבית. זה כמובן מקל מאוד על העבודה מהבית".

באמצעות מערכות Avaya Equinox נציגים יכולים, כאמור, לתת שירות גם מתוך "אוטובוס השירות", שיהיה סוג של מוקד נייד שמחובר בתקשורת אלחוטית למערכות העירייה.

אירית ריינר

אירית ריינר

"מערכות התקשורת שפעלו עד לאחרונה בעיריית אשקלון לא יכלו לספק את הצרכים המודרניים בתקשורת הפנים ארגונית של העיריה וניהול הקשר עם התושבים", אמר תנעמי, "שדרוג תשתיות התקשורת והמערכות משפר באופן משמעותי את רמת השירותים לתושבים עם דגש על שירותים דיגיטליים".

בועז תנעמי

בועז תנעמי

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל הפעילות העסקית, אוויה ישראל, "יישום פתרון התקשורת המתקדם עבור מערך הטלפוניה של העירייה ובמוקד השירות של העירייה כמו גם מערכת הקשר הרב ערוצית עם התושבים, מקפיץ את העיר אשקלון לדור הבא של מערכות התקשורת, ומספק להם אפשרות להתייעל בעבודתם ולהתאים אותה לעידן הפוסט קורונה בו עובדים מעוניינים ונדרשים לעבוד בכל מקום. המוקד העירוני עבר שדרוג משמעותי והוסיף הן למוקדנים והן למנהלים יכולות מתקדמות לשיפור חווית השירות לאזרח במגוון ערוצי תקשורת וכן יכולות ניהול ומעקב של מנהלי המוקד. היישום בעיריית אשקלון מצטרף להתקנות מוצלחות נוספות של אוויה במספר רשויות בישראל כגון: עיריית נס ציונה, עריית נתניה, עיריית יבנה ועוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר