שלום דומרני, צ'יקו דהן. צילום: אילן אסייג
שלום דומרני, צ'יקו דהן. צילום: אילן אסייג

מחשש לנקמה: העבריין שלום דומרני ומקורבו צ'יקו דהן הורחקו מאשקלון

לאחר ניסיון החיסול של ניסים דומרני, ביום ראשון, במשטרה החליטו להרגיע את הרוחות באמצעות הרחקתו של האב, שלום ושל מי שנחשב "איש הביצוע" צ'יקו דהן

פורסם בתאריך: 22.3.22 15:00

     

מאז ניסיון החיסול של ניסים "נינה" דומרני באשקלון, בלשי ואנשי המודיעין של ימ"ר לכיש "יושבים" חזק גם על הארגון של העבריין שלום דומרני, וזאת בשל החשש כי הוא יחפש לנקום.

כידוע, זמן קצר לאחר התקרית, נעצרו שלושה חשודים, המזוהים עם הכנופייה הקווקזית המקומית, באזור דימונה כשהם עושים את דרכם לעיר אילת.

ניסים דומרני

ניסים דומרני

אלא שבמסגרת הפעילות של המשטרה התברר כי החשש לנקמה במי שפגעו בניסים דומרני, אכן מבוסס אז בהוראת קצין משטרה הוחלט להרחיק מאשקלון את העבריין שלום דומרני ואת מקורבו, העבריין צ'יקו דהן, מי שהמשטרה רואה בו "איש הביצוע" של דומרני. על פי הצו של הקצין, ההרחקה תימשך 15 ימים, כאשר עד אז, כך מקווים במשטרה, הם "יתקררו" מעט.

על רקע אירועי הימים האחרונים, ראש העירייה, תומר גלאם, שוחח עם מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ מאיר חכמון, "הבעתי דאגה עמוקה מכך שהפשיעה החמורה מנסה להרים שוב את ראשה בעיר ומחוצה לה. יש לעשות את כל המאמצים ולגייס כל המשאבים הנדרשים, בין אם סמויים ובין אם גלויים, על מנת לשמור על השגרה בעיר ועל הביטחון האישי של התושבים. ניסיון העבר מלמד שמלחמות בין ארגוני פשיעה עלולות לגבות מחיר גם מחפים מפשע ויש לעשות הכל כדי למנוע את האסון הבא", מסר גלאם.

סנ"צ חכמון וגלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

סנ"צ חכמון וגלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בעירייה אומרים כי מפקד התחנה הבטיח כי יינקטו כל הצעדים הנדרשים כדי להשיב את השקט לרחובות ולהביא את העבריינים לדין.

גלאם הוסיף כי עיריית אשקלון תשתף פעולה באופן מלא עם המשטרה בהשבת השקט והגברת תחושת הביטחון האישי בכל האמצעים העומדים לרשותה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר