ניסים דומרני, חורי הקליעים

נעצרו 3 חשודים במעורבות בניסיון רצח של ניסים דומרני

לאחר מצוד אותרו שלושה חשודים במעורבות בירי. השלושה המזוהים עם הכנופיה הקווקזית נעצרו באזור דימונה. בגבעת ציון הועלה הרכב עמו נמלטו המתנקשים מהזירה. צפו בתיעוד ההתנקשות

פורסם בתאריך: 20.3.22 10:49

עדכון אחרון: 20.3.22 14:43

     

מוקדם יותר היום התרחש אירוע חמור – ניסיון רצח של ניסים, בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני.

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי כאמור הטיל את החקירה על ימ"ר לכיש, שהפעילה כוחות גדולים בכלל המישורים הגלויים והמודיעיניים, שהובילו לאיתור זהותם של החשודים שנמלטו מהזירה.

לפני זמן קצר, בתום מצוד שניהלה ימ"ר לכיש אחר החשודים, בשנות ה-30 לחייהם, תושבי אשקלון שנמלטו לדרום הארץ, הם אותרו באזור דימונה ונעצרו לחקירה בחשד לניסיון רצח. מדובר בחשודים המזוהים עם הכנופייה הקווקזית באשקלון, וההערכה במשטרה כי מדובר בסכסוך כספי על רקע אישי מול ניסים דומרני ללא קשר לאביו.

צפו בתיעוד מהזירה:

כוחות משטרה נוספים שהחלו לבצע סריקות נרחבות בעיר, איתרו רכב שנשרף כליל ושעל פי החשד היה מעורב באירוע.

האירוע הזה התרחש הבוקר, במגרש לסחר ברכבים ברחוב העבודה בשכונת מגדל בעיר. ניסים המכונה "נינה" היה שם כאשר נכנס לשם אדם לבוש שחורים עם קפוצ'ון לראשו וירה בו כמה כדורים.

היורה בזירה

שלושה מהכדורים פגעו בדומרני הצעיר ופצעו אותו באורח קשה. צוותי רפואה של איחוד הצלה וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי. הפצוע פונה לבית החולים ברזילי במצב קשה ולא יציב כשהוא סובל מפציעות חודרות.

זירת האירוע

זירת האירוע

זירת האירוע

זירת האירוע

זירת האירוע

מישאל נחום סגן ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מסר: "הענקתי סיוע רפואי לגבר שנפצע בינוני עד קשה כתוצאה מירי. לאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי".

פראמדיקית מד"א אביטל קבשה, סיפרה: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב".

דקות ספורות לאחר האירוע, הועלה כאמור באש רכב בסמוך לרחוב בנימין בעיר, ככל הנראה מדובר ברכב של היורים.

הרכב שהועלה באש

הרכב שהועלה באש

הבן הבכור של הדון מהדרום

ניסים דומרני, הוא הבן הבכור של ראש ארגון הפשיעה הידוע, שלום דומרני. הוא בעצמו מחזיק בעבר פלילי משלו ואף ריצה מאסר בכלא.

בפעם האחרונה הוא ריצה מאסר של 23 חודשים זאת לאחר שהודה והורשע בסחיטה בכוח של סוכן משטרתי.

היה מדובר אז באדם שלווה כסף והתקשה להחזיר אותו. האיש הפך לסוכן משטרתי וכך תיעד את ניסיונות הסחיטה. באחד המקרים, בעת שהסוכן היה לבדו בשכונת ברנע סמוך לכיכר בשדרות ירושלים באשקלון, עבר במקום ניסים דומרני עם חבריו כשהם נוסעים ברכב, הם הבחינו בסוכן ועצרו את רכבם לידו.

הם ירדו מהרכב כשדומרני אוחז בידיו מקל עץ וקראו לסוכן לבוא הצידה. שם תקפו דומרני ושניים מחבריו את הסוכן בבעיטות ובאגרופים ובהמשך דומרני אף חבט בראשו של הסוכן באמצעות המקל שבידו.

אבי ביטון וזירת החיסול

לפני למעלה מחודש, חוסל אבי ביטון, מי שהיה אחד האנשים הקרובים לשלום דומרני, באמצעות מטען חבלה שהוטמן ברכבו. לאחר החיסול נעצרו גורמים המזוהים עם שלום דומרני ונטען כי החיסול התרחש על רקע סכסוך פנים ארגוני. לבסוף הם שוחררו ממעצר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר