אושרת בורפקר
אושרת בורפקר

"כל אישה מסוגלת לעשות הכל": הכירו את אושרת בורפקר מארגון ידידים

אושרת בורפקר, עושה בהנתדבות מה שגברים רבים לא מצליחים לעשות לבד, כמו לפרוץ לרכב נעול כדי לחלץ ילד או להחליף גלגל לרכב עם פנצ'ר. לרגל יום האישה היא מספרת איך הגיעה לארגון ידידים ומה מרגש אותה בעבודה

פורסם בתאריך: 8.3.22 20:57

     

הכירו את אושרת בורפקר, בת 36 מאשקלון. ביום יום תפגשו אותה כמנהלת סניף אשקלון ברשת הצמיגים צ'ק אפ, אבל במקביל היא פותרת בעיות בהתנדבות להרבה מאוד אנשים.

איזה בעיות למשל? אם ילד ננעל בתוך הרכב, בתור מתנדבת "ידידים" היא מקבלת את הקריאה הזאת. יש פנצ'ר ואתם לא מצליחים או לא יודעים להחליף גלגל? יש סיכוי שתגיעו אליה כשתתקשרו לידידים.

והתפקיד של אושרת בארגון הוא לא קטן, היא מנהלת הדרכה במחוז דרום. ובסניף אשקלון היא בסגל ההנהלה, אחראית הדרכה וערבי גיבוש, מוקדנית וכוננית. את ההתנדבות בארגון היא ממלאת כבר קצת יותר משנה.

אושרת בורפקר

אושרת בורפקר במשרד שלה בעבודה

איך קרה שהצטרפת לארגון?
"בעקבות נס רפואי שקרה לי בלידת בתי הבכורה, נכנסתי לסוג של תרדמת, וכשהתעוררתי בדרך נס קיבלתי החלטה שאקדיש כל זמן שיש לי לחסד. ואז הסניף אותו אני מנהלת נתן חסות לערב הדרכה לכונני סניף אשקלון. וממארחת הפכתי בין רגע לכוננית מהשורה ומדריכה בארגון. ומכאן צמחתי בארגון עד לתפקידי הנוכחי. אני מאוד מתחברת לקריאות החירום. הן הקריאות שהכי מרגשות ומאתגרות – ילד נעול ברכב בעיקר. מתחברת מאוד לקריאות המאתגרות כגון שינועי צמיגים וכדומה ככה זה שאתה מכור לעבודה שלך", היא אומרת בצחוק.

היא מספרת כי כמנהלת הדרכה היא מעודדת כוננים להצטרף לקריאות עם כוננים ותיקים לחוש את השטח וללמוד מעשי. "יחד עם זאת שמתי לנגד עיני את כל נושא העצמה נשית בארגון ולהראות לכל אישה שהיא מסוגלת לעשות הכל ואף יותר. ידע זה כוח".

בני הזוג בורפקר

צמד מתנדבים. בני הזוג בורפקר

עד כמה ההתנדבות בארגון וההשפעה על החיים הפרטיים שלך?
"בעלי היקר שותף בעשיית החסד ללא הרף כמתנדב באיחוד הצלה וכמי שחי את השטח גם כשוטר במשטרת תנועה ארצית הוא למעשה מהווה חלק בלתי נפרד מהעשיה השוטפת ביום יום. כמו כן בנותי היקרות שמתגאות בכך שאמא משמשת כדוקטור לרכבים וממליצות לכולם על אמא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר