רומן ברודסקי ז"ל
רומן ברודסקי ז"ל

גופתו של רומן ברודסקי שנהרג באוקראינה בדרכה לישראל

שלושה ימים לאחר שנהרג באוקראינה, יצא ארונו של רומן ברודסקי לרומניה ומשם הוא צפוי להגיע לישראל. אמו של ברודסקי היא תושבת אשקלון

פורסם בתאריך: 3.3.22 19:17

     

ארונו של רומן ברודסקי שנהרג במהלך נסיון בריחה קייב יצא לגבול אוקראינה מולדובה לרומניה בדרכה לישראל. זאת הודות לפעילות מאומצת ובתנאי מלחמה קשים ובמאמצים משותפים של אנשי משרד החוץ, אנשי זק"א, שליח חב"ד בז'יטומיר, חברים ומשפחתו של המנוח.

ברודסקי, בן ה-42 ואב לשני ילדים הוא בן לתושבת אשקלון והוא נהרג מירי של מיליציות אוקראיניות בשל טעות בזיהוי. גופתו אמורה להגיע לישראל בקרוב.

"מייד עם קבלת הדיווח המצער על האירוע הטראגי עבדנו יחד בשיתוף פעולה מלא של משרד החוץ חברי מטה ארגון זק"א בישראל, שליח חב"ד בז'יטומיר הרב שלמה וילהלם, מפקד זק"א אוקראינה ושליח חב"ד הרב יוסף אסמן, מול שלטונות אוקראינה בכדי להשיג את כלל המסמכים ולשחרר את גופת המנוח מאוקראינה דרך הגבול עם מולדובה לרומניה משם יוטס לקבורה בישראל. נלחמנו יחד במשימה משותפת למען כבוד המת ולמען משפחתו של המנוח בכדי להקל במעט אליהם ולסייעם להביא את המנוח לקבורה בישראל".

חיים וינגרטן ראש אגף המצבעים של זק"א: "בימים אלו פועל ארגון זק"א בשת"פ מלא עם משרד החוץ, וארגוני הצלה וחסד נוספים ומטפלים בעשרות קריאות ובקשות מידי יום בסיוע הומוניטרי ברחבי אוקראינה. בעבודה משותפת בנינו פלטפורמה ייחודי 'ישראל ביחד' ברשת, שתעזור ותחבר בין ארגוני החסד כדי לסייע בחילוץ ישראלים מאוקראינה וסיוע הומניטרי והבאת תרופות ברחבי המדינה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר