עו"ד יוסי דיין. צילום: פבל
עו"ד יוסי דיין. צילום: פבל

"תחושת מיצוי": מנכ"ל החברה הכלכלית לאשקלון, עו"ד יוסי דיין התפטר מתפקידו

דיין הודיע על כך לראש העירייה שקיבל את בקשתו והודה לו על עבודתו. "מסיים לאחר תחושה של מיצוי; מודה על האמון ועל הרוח הגבית", מסר דיין

פורסם בתאריך: 1.3.22 09:25

     

מנכ"ל החברה הכלכלית, עו"ד יוסי דיין, הודיע לראש העירייה, תומר גלאם, על רצונו לסיים את תפקידו, זאת עקב תחושה של מיצוי לאחר 4.5 שנים בתפקיד. בקרוב יתפרסם מכרז לתפקיד.

דיין הסביר כי סיום תפקידו מגיע לאחר תחושה של מיצוי בתפקיד ולאחר שורה ארוכה של הישגים אליהם הגיעה החברה הכלכלית לאשקלון. אך חשוב לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שבה מניח דיין מכתב התפטרות על שולחנו של ראש העירייה. הדבר קרה מספר פעמים בשנתיים האחרונות, אך דיין תמיד חזר בו. הפעם זה כבר סופי.

החברה הכלכלית שדיין משאיר אחריו היא חברה איתנה הרבה יותר מבעבר, אך יחד עם זאת, הייתה בתקופתו תחלופה גבוהה של כוח אדם בשדרת הניהול של החברה, זאת לצד תפקידים שנותרו זמן רב ללא איוש, כמו מהנדס החברה. אם נמנה את האנשים שעזבו את תפקידם במהלך כהונתו של דיין, אפשר לציין את מנהלת חטיבת האירועים, מנהלת חטיבת התיירות, שני מהנדסי החברה, היועמ"ש ולפני חודשים ספורים אף סמנכ"לית החברה, גלית בן שבו.

"אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל החברה הכלכלית לאשקלון ומשאיר מאחוריי חברה מעולה, מאוזנת, בעלת חוסן כלכלי איתן, עם חזון ואופק עסקי וכלכלי לשנים הבאות", מסר דיין, "אני רוצה להודות לראש העיר על התמיכה הבלתי מסוייגת, על הנחישות וההירתמות להצלחת החברה הכלכלית לטובת העיר אשקלון וכמובן על ההבנה והחזון שהביאו את החברה למקומה הראוי לשגשוגה ולהיותה אחת מהחברות הכלכליות המובילות והמוצלחות בישראל – והכל – כחלק ממיצובה של אשקלון כאחת מהערים המובילות והמתפתחות בישראל. תודה על האמון ועל הרוח הגבית שקיבלה החברה בכלל ואני באופן אישי. אעמוד לרשות החברה ככל שיידרש על מנת לאפשר את המשך פעילותה התקינה. מודה למנהלי החברה והעובדים שותפיי לדרך, לעובדי העירייה המסורים לגורמים הרגולטורים ולשותפיי ברשות מקרקעי ישראל".

יוסי דיין ותומר גלאם. צילום: אבי אלפסי

יוסי דיין ותומר גלאם. צילום: אבי אלפסי

גלאם קיבל את בקשתו של דיין והודה לו על עבודתו: "יוסי היה פרטנר אמיתי, נחוש ומסור למען העיר אשקלון ועתידה. כמי שניהל את אחת מזרועות הביצוע החשובות והמשמעותיות של העירייה בהצלחה רבה, הוא סייע ביישום החזון העירוני ובקידום וייזום פרויקטים בתחומים רבים לרווחת התושבים. אני מודה ליוסי על השותפות ומאחל לו את מירב ההצלחה בהמשך דרכו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר