מאיר גנון והמנכ"ל אלמסי. צילום: יצחק רוסק
מאיר גנון והמנכ"ל אלמסי. צילום: יצחק רוסק

כל הכבוד: שלושה מתנדבי "ידידים" מאשקלון קיבלו אות הצטיינות מנשיא המדינה

טקס המצטיינים השנתי הראשון של ארגון "ידידים", התקיים בבית הנשיא בירושלים, בין המצטיינים שלושה מתנדבים מאשקלון

פורסם בתאריך: 28.2.22 21:38

     

אמש התקיים טקס מיוחד בו קיבלו כמאה מתנדבים ומתנדבות תעודת הצטיינות על פעילותם בארגון בשנת 2021. האירוע החגיגי התקיים במעמד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, שרת התחבורה, הגברת מירב מיכאל ובהשתתפות בכירים בארגון.

שלושה מהמצטיינים הם תושבי אשקלון: מאיר גנון – סג"מ אשקלון, דוד חג'ג' – סג"מ מוקד דרום ואיתי אסקין מדריך בצוות ההדרכות המחוזי.

"ב'ידידים' לא מסתכלים מי אתה, אלא רק מה אפשר לעשות למענך. בלי לחשוב פעמיים", אמר הנשיא הרצוג בנאומו, "העם בישראל מכיר ומוקיר ואומר לכם תודה מכל הלב, וגם, לא פחות חשוב, מצטרף בהמוניו לשורות המתנדבים. אנחנו מודים לכם, למתנדבים ולמתנדבות, למנכ"ל מר ישראל אלמסי, וחברי הנהלת הארגון. אני מאמין שארגון כמו 'ידידים' הוא דבק מגע בין חלקי החברה בישראל המביא תקווה לכולנו".

ראשי "ידידים" לצד הנשיא ושרת התחבורה. צילום: יצחק רוסק

ראשי "ידידים" לצד הנשיא ושרת התחבורה. צילום: יצחק רוסק

שרת התחבורה, מרב מיכאלי בירכה את המשתתפים ואמרה: "כמו כולם גם אני מכירה את העזרה של ידידים מקרוב. כמתנדבות ומתנדבים אשר נמצאים הרבה בדרכים, מלבד העזרה והסיוע שאתם מעניקים, חשוב שתטמיעו את הצורך בבטיחות בדרכים. אני מברכת את מצטיינות ומצטייני ידידים".

ארגון "ידידים" הוקם בשנת 2006 והינו ארגון ייחודי המעניק עזרה ראשונה שאינה רפואית בכל הארץ, 24 שעות ביממה למעט שבתות וחגים. הארגון מונה כיום כ – 40,000 מתנדבים ומתנדבות בכל רחבי הארץ ומספק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר התנעת רכבים, מילוי מים/שמן/דלק, פתיחת רכבים נעולים, חילוצי שטח, חילוץ תינוקות שננעלו ברכבים ועוד.

הנשיא הרצוג נואם בטקס. צילום: יצחק רוסק

הנשיא הרצוג נואם בטקס. צילום: יצחק רוסק

במסגרת הטקס הוענקו תעודות הוקרה לכמאה מתנדבים ומתנדבות אשר בפעילותם בארגון תורמים לחיזוק הערבות ההדדית על כל גווניה ומראים את הפנים היפות של ישראל. באירוע לקח חלק גם המוזיקאי נתן גושן ששר וניגן לפני המשתתפים ביצוע לשיר "נחכה לך".

ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים אמר: "ארגון ידידים מהווה עוגן משמעותי לכל אזרחי ישראל ונותן מענה לכל אתגר שמגיע, בשגרה ובחירום. אני גאה במצטיינות ובמצטיינים, הם חוד החנית של ידידים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר