רומן ברודסקי ז"ל

טרגדיה באוקראינה: הרוג ישראלי בן לתושבת אשקלון

רומן ברודסקי, בן 42 הוא הישראלי שנהרג באוקראינה בשל טעות בזיהוי. אמו המתגוררת באשקלון קיבלה את הבשורה המרה והובהלה לבית החולים. "עם קבלת המידע ממשרד החוץ גובש צוות מטעם מינהל הרווחה בעירייה על מנת שיעמוד בקשר עם האם ויסייע בכל הנדרש בשעה קשה זו", מסר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 28.2.22 21:03

     

אירוע קשה היום באוקראינה – רומן ברודסקי, בן 42, נשוי ואב לשניים, דיג'יי שהתגורר בשנים האחרונות באוקראינה, נהרג בטעות במחסום מקומי בעת שהיה חלק משיירת רכבים בדרכם לגבול עם מולדובה. רכבו נורה והוא נהרג.

מנהלת המחלקה לישראלים בחו"ל של משרד החוץ, שוחחה עם רעייתו, השוהה כעת באוקראינה יחד עם ילדי המנוח. הוריו המתגוררים בישראל קיבלו את ההודעה הקשה. אמו של ברודסקי היא תושבת אשקלון ועם קבלת הבשורה המרה היא הובהלה לבית החולים ברזילי.

"משרד החוץ מבקש להביע את תנחומיו הכנים למשפחה בשעתה הקשה וימשיך לסייע למשפחה ככל שניתן", נמסר ממשרד החוץ.

בארגון זק"א אומרים כי ברודסקי נורה למוות בשעה שנסע מקייב על מנת להצטרף לשיירות האוטובוסים המאובטחות בכדי לצאת מגבולות אוקראינה. הודעה נמסרה למשפחתו.

רומן ברודסקי ז"ל

ראש העירייה, תומר גלאם, התייחס לפני זמן קצר למותו של האזרח הישראלי בקרבות בקייב, אשר אמו מתגוררת בעיר אשקלון. "הצטערתי לשמוע על מותו של האזרח הישראלי, רומן ברודסקי ז"ל, בקרבות בקייב. אמו של האזרח, תושבת אשקלון, ועם קבלת המידע ממשרד החוץ גובש צוות מטעם מינהל הרווחה בעירייה על מנת שיעמוד בקשר עם האם ויסייע בכל הנדרש בשעה קשה זו. בשמי ובשם תושבי אשקלון, אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחה ומייחלים לימים שקטים ובטוחים יותר", אמר ראש העיר.

כאמור, עם קבלת המידע ממשרד החוץ יצא צוות עובדים סוציאליים מטעם מינהל הרווחה בעירייה במטרה לאתר את האם שאושפזה במרכז הרפואי ברזילי. הצוות ימשיך לעמוד מקרוב אחר הצרכים של האם ויעמיד לרשותה את כל הסיוע הנדרש.

"קיבלתי בצער את הבשורה הקשה על מותו של רומן ברודסקי, אזרח ישראלי, באוקראינה", מסר ראש הממשלה נפתלי בנט, "בשם כל אזרחי ישראל, אני רוצה לשלוח תנחומים לאשתו, לילדיו ולמשפחתו של רומן ז"ל, בארץ ובאוקראינה. אנו ממשיכים לעשות הכל כדי לסייע לישראלים לשוב הביתה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר