במרכז דבורה חסיד מנכ"לית רשת מכבי טבעי וכן מנהל מרחב אשקלון וחברי הנהלה נוספים. צילום: באדיבות מכבי טבעי
במרכז דבורה חסיד מנכ"לית רשת מכבי טבעי וכן מנהל מרחב אשקלון וחברי הנהלה נוספים. צילום: באדיבות מכבי טבעי

שלוחה נוספת של מכבי טבעי נפתחה באשקלון

רשת המרפאות מכבי טבעי פותחת שלוחה נוספת בעיר, בשכונת ברנע וזאת בעקבות הגידול הגבוה במספר התושבים בעיר אשקלון והביקוש הגובר לטיפולי רפואה משלימה

פורסם בתאריך: 17.2.22 08:31

     

רשת המרפאות "מכבי טבעי", מקבוצת מכבי שירותי בריאות, פתחה שלוחה נוספת, בעיר אשקלון, בשכונת ברנע. המרפאה החדשה תצטרף למרפאה הוותיקה של מכבי טבעי הפועלת במרכז הרפואי של מכבי, ברחוב הגבורה בעיר. שלוחת השירות החדשה מתווספת ל- 90 נקודות שירות של הרשת ברחבי הארץ.

לאור המודעות ההולכת וגוברת לצריכת טיפולים בתחום הרפואה המשלימה, וכן מתוך הרצון להנגיש את הטיפולים של מכבי טבעי לתושבי השכונה המתפתחת ברנע, הוחלט על פתיחת שלוחה בשכונה זו בעיר. שלוחת מכבי טבעי בשכונת ברנע אשקלון, תפעל פעם בשבוע, ביום שלישי, ויוענקו בה טיפולי שיאצו, רפלקסולוגיה ועיסוי רפואי .

באירוע פתיחת השלוחה השתתפו: דבורה חסיד, מנכ"ל "מכבי טבעי", יוסף אמשיקשוילי, מנהל מרחב אשקלון במכבי, רן נחמיאס, מנהל התפעול של מכבי טבעי, גיא לוי, סגן מנהל מרחב אשקלון במכבי יחד עם הנהלות מכבי יזמות ומכבי טבעי.

דבורה חסיד, מנכ"ל "מכבי טבעי": "אשקלון, העיר השלישית בגודלה בדרום הארץ ועם תנופת בנייה מואצת, מושכת אליה אוכלוסייה חדשה של זוגות צעירים ומשפחות. מכבי טבעי בשיתוף מחוז הדרום של מכבי, זיהו את פוטנציאל הגידול והביקוש הגובר לרפואה משלימה בעיר, והחליטו להרחיב את השירותים באמצעות פתיחת שלוחת טיפולי רפואה משלימה של מכבי טבעי בשכונת ברנע החדשה".

ד"ר רחלי מיזן, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות: " זהו צעד נוסף להרחבת פריסת שירותי הבריאות המשלימים לרובעים הצפוניים של העיר אשקלון, מתוך חיבור לצרכי התושבים בעיר ולקידום בריאות חברינו בקהילה. זאת, בנוסף למגוון שירותי רפואה שהרחבנו באופן משמעותי בשנתיים האחרונות בעיר אשקלון ובראייה אסטרטגית לשנים הבאות".

כתובת: מרכז רפואי מכבי, רחוב אדמונד דה רוטשילד 9
שעות פעילות: יום ג' בין השעות 14:00-21:00

ברשת מכבי טבעי פועלות כיום 90 נקודות שירות: 25 מרפאות ו-65 שלוחות הפרושות במרכזים רפואיים של מכבי, בבתי רופאים ובמרפאות רופאים עצמאיים ברחבי הארץ. מרחב אשקלון של מכבי טבעי כולל את המרפאה ברח' הגבורה ואת שלחות נתיבות, שדרות וכעת גם את שלוחת אשקלון ברנע החדשה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר