שיפוצים בהיכל התרבות. צילום: אלדד עובדיה
שיפוצים בהיכל התרבות. צילום: אלדד עובדיה

מושבים חדשים ובמה מודרנית: היכל התרבות באשקלון עובר שדרוג לאחר 30 שנה

כסאות הישיבה ישודרגו לכיסאות איכותיים שעברו בקרת איכות ונועדו לישיבה ממושכת, הבמה תשודרג לבמה מודרנית, התאורה תוחלף לתאורה חסכונית ומתקדמת ואף השטיחים בהיכל ובאולם ישודרגו; גם אתר ההיכל עבר שינוי והוא נגיש וידידותי יותר לגולשים

פורסם בתאריך: 16.2.22 14:09

     

השבוע החלו העבודות לשדרוג היכל התרבות אשקלון. עבודות השדרוג יכללו בין היתר החלפת כסאות הישיבה באולם, לכיסאות איכותיים ויוקרתיים שעברו בקרת איכות – ונוחים לישיבה ממושכת. כמו כן יוחלפו השטיחים בהיכל התרבות לרבות באולם. תאורת היכל התרבות תשודרג ותוחלף לתאורה איכותית חסכונית ומתקדמת והבמה, תשודרג גם כן לבמה מודרנית ומתקדמת. העבודות צפויות להסתיים בסוף חודש פברואר.

נציין כי לאחרונה בוצעו עבודות להתאמות נגישות בהיכל, הודות לתרומתם הנדיבה של ילדיהם של ג'ו וסטנלי כהן ז"ל, שהיו ממקימי ההיכל.

בהתאם לזאת, היכל התרבות נגיש למתניידים באמצעות בכיסאות גלגלים. המקומות השמורים לנכים ממוקמים בשורת המעבר (שורה 8) באזור המיועד לכך, וניתן להגיע ישירות אל המקום המסומן, ללא עליה או ירידה במדרגות; דלתות הכניסה הורחבו וגם המעברים מהאולם לבמה; הותקנו רמפות ושילוט מתאים; מערכת הכוונה לעיוורים ומערכת לכבדי שמיעה הנזקקים לשירות זה תינתן, ללא תשלום, ובמסירת פיקדון – בקופות ההיכל; קופות ההיכל נגישות לבעלי צרכים מיוחדים, ומאפשרות קבלת שירות בצורה נוחה; חניון היכל התרבות מונגש לבעלי מוגבלויות באופן מיטבי ומאפשר גישה נוחה ומהירה לכניסה ללובי ההיכל.

שיפוצים בהיכל התרבות. צילום: אלדד עובדיה

שיפוצים בהיכל התרבות. צילום: אלדד עובדיה

שיפוצים בהיכל התרבות. צילום: אלדד עובדיה

שיפוצים בהיכל התרבות. צילום: אלדד עובדיה

בעקבות זאת, היכל התרבות קיבל אישור נגישות והוא מונגש בצורה האופטימלית ביותר עבור אוכלוסיית הצרכים המיוחדים.

במקביל, השיק היכל התרבות אשקלון אתר אינטרנט חדש, נגיש וידידותי למשתמש. באתר ניתן למצוא את כל המידע על היכל התרבות ועל המופעים המתקיימים בו. באתר החדש ניתן לרכוש כרטיסים בצורה מקוונת, לצפות בתקצירי הצגות ולהתעדכן על פי לוח אירועים/מופעים. כתובת האתר החדש של היכל התרבות: https://www.htash.co.il

"לאחר למעלה מ-30 שנה ולראשונה מאז הוקם, היכל התרבות אשקלון הולך לעבור מהפך של ממש ולקבל את הכבוד הראוי לו כאחד ממוסדות התרבות הוותיקים והחשובים בעיר", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "אני משוכנע כי עם סיום העבודות, בתוך זמן קצר, חוויית הבילוי בהיכל תהיה נעימה, מכובדת וראויה יותר. השדרוג של ההיכל מצטרף לשורה של בשורות שהבאנו לאחרונה עם שדרוג האמפי בגן הלאומי והחזרת האירועים למקום, הקמת תיאטרון אשקלון מחדש ועוד. נמשיך לשים את התרבות בקדמת הבמה ולהביא לבשורות נוספות בתחום, ממש בקרוב".

היכל התרבות באשקלון

היכל התרבות לפני השיפוץ

מנכ"ל החברה הכלכלית יוסי דיין: "היכל התרבות אשקלון משנה את פניו והשבוע החלו העבודות למתיחת הפנים המשמעותית שנעשית לאחר תכנון ממושך, הליכי בחירה והשקעה אינטנסיבית של החברה הכלכלית ועיריית אשקלון. השדרוג יכלול בין היתר החלפת כסאות הישיבה באולם, לכיסאות איכותיים ויוקרתיים שעברו בקרת איכות – ונוחים לישיבה ממושכת. כמו כן יוחלפו השטיחים בהיכל התרבות לרבות באולם. תאורת היכל התרבות תשודרג ותוחלף לתאורה איכותית חסכונית ומתקדמת. במקביל הבמה, תשודרג לבמה מודרנית ומתקדמת. המסעדה שבהיכל התרבות נחנכה גם היא לאחר שעברה מתיחת פנים משמעותית והיא עומדת בסטנדרטים גבוהים לרשות הבאים להיכל, לנוחיות המבקרים ולשיפור חווית התרבות".

גלית כהן. צילום: סיון מטודי

גלית כהן. צילום: סיון מטודי

גלית כהן מנהלת היכל התרבות אשקלון: "לאחר שפתחנו בהצלחה רבה את עונת המנויים ושבנו אל הבמה המרכזית כדי להעניק לתושבי אשקלון והסביבה עונה מגוונת מתמיד, בתחילת השבוע החלו עבודות השדרוג בהיכל, לרווחת קהל המבקרים ולהעצמת החוויה. בחרנו העונה להשתמש בסלוגן 'מוסיפים צבע לחיים' ואנו עושים זאת לא רק ברפרטואר העשיר אלה גם בחוויות הצפייה והתרבות שנעניק לבאים אל ההיכל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר