קונלין וחיות/לבייב
קונלין וחיות/לבייב

גרה בנאות אשקלון ולמדה במקיף ד': הכירו את בת הזוג של "נוכל הטינדר"

הסרט הכי מדובר בימים אלה בישראל הוא "נוכל הטינדר" שמספר על מעשי ההונאה שביצע צעיר ישראלי כלפי נשים ברחבי העולם. למרות המעשים הללו, קטיה קונלין, דוגמנית מאשקלון מתחזקת איתו זוגיות כבר יותר משנה: "הוא הראה לי מסמכים שמוכיחים שהוא לא עשה שום דבר לא בסדר"

פורסם בתאריך: 8.2.22 19:52

     

קטיה (קתרין) קונלין, היא דוגמנית בינלאומית שכיכבה כבר על שערי מגזיני האופנה הנחשבים ביותר בעולם, אבל דבר לא הכין אותה לפרסום בתור בת הזוג של שמעון חיות המוכר יותר בשם סיימון לבייב – נוכל הטינדר.

בימים אלה, משודר בנטפליקס הסרט "נוכל הטינדר" על מעלליו של סיימון בתור מי שפיתה נשים ברחבי העולם באמצעות אפליקציית "טינדר", לאחר שהציג את עצמו כבנו של המיליארדר לב לבייב. הוא בילה איתן בטיסות במטוסים פרטיים ומלונות יוקרה, ואז, אחרי שהן נקשרו אליו, הוא עשה בזה שימוש כדי לעקוץ את אותן נשים במאות אלפי דולרים. תחקיר בעניינו שודר בטלוויזיה הנורבגית והוא הפך למבוקש.

צפו בטריילר של נוכל הטינדר:

אבל לא רק זה, הוא גם יצא מישראל באמצעות דרכון מזויף לאחר שהוגש נגדו כתב אישום ורק לאחר שחזר לארץ הוא נשפט והורשע בגניבת צ'קים מבית של משפחה בהרצליה ונשלח למאסר בפועל. הסרט עלה לנטפליקס רק לפני כשבוע וכבר הפך ללהיט גדול ומדובר.

סיימון לבייב. מתוך האינסטגרם שלו

סיימון לבייב. מתוך האינסטגרם שלו

אלא שלמרות העבר הזה, יש מי שבחרה לחיות לצידו והיא קטי קונלין, אשקלונית שכאמור עוסקת בדוגמנות. בראיון שהעניקה קונלין ל"כאן דרום", אז עוד מיוצגת על ידי סוכן הדוגמניות שי אביטל, היא סיפרה על החיים שלה.

קונלין נולדה לפני 24 שנים באוקראינה לאימא יהודייה ממוצא אוקראיני ואבא חצי יפני וחצי סקנדינבי, עלתה לישראל היישר לאשקלון בגיל שנה. כבר בגיל 14, בביתה בשכונת נאות אשקלון היא צפתה בערוץ האופנה וחלמה להיות דוגמנית. לאחר שניסתה בכל מיני דרכים להפוך לדוגמנית ולא הצליחה, היא שלחה תמונות שלה למנכ"ל של סוכנות הדוגמנות הבינלאומית IMG, דרך הטוויטר, ובגיל 16 היא כבר עלתה על מסלולים ברחבי העולם, אלא שזה בא על חשבון ימי לימוד.

קתרין קונלין על השער של ווג יפן

היא סיפרה כי המנהלת שלה בבית הספר מקיף ד' לא אהבה את זה ולא חשבה שקריירת דוגמנות מצדיקה היעדרות מהלימודים. “היה לי קשה מאוד עם זה שבית הספר לא אהב. המנהלת אמרה לי, ‘את יכולה לעזוב את בית הספר מצדי. אני לוקחת אותך כתור בן אדם כי אני לא חושבת שדוגמנית זה אישיות, זה לא עבודה ולא מתאים לי שבבית הספר יש משהי שמחסירה חודשים בגלל דוגמנות’. היא אפילו לא רצתה ללכת לקראתי גם כשהיא ראתה שאני מצליחה בחו”ל והייתי מצליחה במבחנים להוציא ציון 95, והוא היה יורד ל-20 בגלל החיסורים", היא סיפרה ל"כאן דרום".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kate KONLIN (@kate_konlin)

קונלין המשיכה להתפתח בתחום הדוגמנות בעולם ובמקביל השלימה את הבגרויות שלה באופן עצמאי. "אחרי חצי שנה היא ראתה אותי בחדר כושר ושאלה אותי איך הולך, ובדיוק היה לי מגזין שהצטלמתי אליו בתיק. אמרתי לה, 'שנייה, אני אראה לך משהו'. הוצאתי אותו ואמרתי לה תודה שהעפת אותי מבית הספר כי זה השתלם בסופו של דבר. אם היא הייתה הולכת לקראתי, אולי הייתי משקיעה יותר, הרגשתי שאני נלחמת בקיר".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kate KONLIN (@kate_konlin)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kate KONLIN (@kate_konlin)

בראיון לאתר מאקו לפני מספר חודשים היא נשאלה על הקשר שלה עם סיימון והיא הגיבה: "שמעתי את הצד שלו והוא הראה לי מסמכים שמוכיחים שהוא לא עשה שום דבר לא בסדר… הבנאדם נכנס כאן לכלא על זה שלפני עשר שנים, כשהוא היה בן 20, הוא גנב איזה צ'ק. אני לפעמים מסתכלת על עצמי שנתיים אחורה ואומרת 'איזה מפגרת אני שעשיתי ככה או ככה'. די, זה לא פייר לשפוט אותו על משהו כזה".

צפו בקטיה וסיימון בחדשות 13:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר