ועקנין והפעוט שחולץ. צילום: ידידים
ועקנין והפעוט שחולץ. צילום: ידידים

אשקלון: פעוט בן שנתיים ננעל ברכב וחולץ על ידי ידידים וכב"ה

פורסם בתאריך: 6.2.22 21:19

     

היום בשעת צהריים התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב אלי כהן באשקלון.

ליאור ועקנין, מנהל סניף אשקלון, יחד עם שרית מכלוף בר ששת, אחראית מתנדבים סניף אשקלון והמתנדבים ישראל חזות, יקיר בוחניק, יוסף כחלון, נהוראי גהסי וולדימיר ניקוליאב, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם ביקשו לפתוח את הדלת. לאחר מספר ניסיונות שלא צלחו, החליטו בעצה אחת יחד עם כוחות כב"ה לשבור חלון בזהירות המתבקשת וכך חילצו את הפעוט כששלומו טוב.

ליאור מספר: "הגענו מספר רב של מתנדבים למקום היישר ממקומות העבודה. הרכב חנה תחת השמש והפעוט הנעול, שהיה לבוש בבגדי חורף, החל להזיע ולמרר בבכי. ביצענו מספר ניסיונות לפתיחת הרכב עם הציוד של ידידים. השלט היה מונח במיקום מורכב בתוך הרכב ולמרות מאמצים ופעולות יצירתיות 'לדוג' אותו, הדבר לא עלה בידינו. לאחר מספר ניסיונות, ולאור החשש שעלה לשלומו של הפעוט, החלטנו יחד עם כוחות כב"ה שהיו במקום לשבור חלון בזהירות המתבקשת. לאחר שבירת החלון ופתיחת הרכב השבנו את הפעוט לידי האב המודאג, שהודה לנו על הפעולות הזהירות והמקצועיות שנקטנו למען שלומו של הילד. אבקש לשבח את כוחות כב"ה על שיתוף הפעולה ההדוק לאורך כל שלבי החילוץ".

המתנדבים והפעוט שחולץ. צילום: ידידים

המתנדבים והפעוט שחולץ. צילום: ידידים

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב בכל עת, "במקרה נעילה יש ליצור קשר מידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית", אומרים שם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר