חלק מהנזקים בבית הספר

חלונות שבורים וריסוס מטפים: צפו בוונדליזם בבי"ס אמנויות באשקלון

התלמידים נדהמו לראות הבוקר את הנזקים הרבים שנגרמו לבית הספר במהלך הלילה. בפורום ההורים הבית ספרי טוענים כי בית הספר "מופקר מאבטחה"

פורסם בתאריך: 3.2.22 09:22

עדכון אחרון: 3.2.22 10:23

     

תלמידי בית הספר אמנויות שבשכונת מגדל באשקלון, הגיעו הוקר לכיתות ונדהמו מההשחתה שנעשתה במקום.

מדובר בוונדליזם חמור שמו שבירת חלונות ודלתות, ריסוס של מטפי כיבוי בתוך הכיתות, עקירה של לוחות כיתה וגרימת נזק לכיסאות, ספסלים ושולחנות.

"אנחנו המומים לאור מעשה הוונדליזם הנרחב שביה"ס עבר הלילה", נכתב בהודעת פורום ההורים של בית הספר, "הילדים מקבלים את מירב התמיכה וההכלה מצוות בית הספר לאור מה שראו. אנו רואים בחומרה מעשים כגון אלו, ונוודא שיעשו הכל על מנת להביא למיצוי הדין עם הפורעים".

בפורום הורי אמנויות טוענים כי בית הספר "מופקר מאבטחה" ומצפים כי העירייה והמשטרה יפעלו למנוע מעשי כאלה בעתיד. "ראוי לציין שבית הספר אינו מרושת במצלמות ולא נמצא בשכונת מגורים ולכן המבנה מופקר מאבטחה מכל סוג שהיא מעבר לשעות הלימודים. בית הספר הוא מרחב שאמור להשרות תחושת ביטחון בקרב הילדים ואנשי הצוות, אך מקרה זה, לצד תופעת הפועלים הזרים שמתכנסים על גדר בית הספר מקשים מאד על תפקוד סדיר ובטוח. אנו מצפים כי המשטרה, העירייה וצוות ביה"ס יעשו הכל על מנת להשיב את הסדר על כנו ולוודא שמעשי השחתה וונדליזם, לא יחזרו על עצמם ותחושת הביטחון תשוב לילדים, לצוות ולהורים".

מעיריית אשקלון נמסר: "אנו משוכנעים כי משטרת אשקלון תעשה כל שביכולתה כדי לאתר את מבצעי המעשה ולמצות עמם את הדין. ראש העיר, תומר גלאם, הנחה את הגורמים המקצועיים להשיב המצב בית הספר לקדמותו בהקדם האפשרי ולעמוד מקרוב אחר רווחת התלמידות והתלמידים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר