טייזר חשמלי. צילום: jasonesbain
טייזר חשמלי. צילום: jasonesbain

אשקלון: חשדה כי בעל עסק גנב ממנה, אז היא כלאה וחשמלה אותו

האישה, בת 35 חשדה כי האיש שהתקין בבית מצלמות אבטחה, עקב אחריה וגנב לה 70 אלף ש"ח מביתה. היא הזמינה אותו שוב לביתה ומשם הוא נשלח לאשפוז בבית החולים ברזילי

פורסם בתאריך: 27.1.22 21:02

     

חוקרי תחנת אשקלון פתחו השבוע בחקירה בעקבות תלונתו של אדם המספק שירותי מצלמות אבטחה, לפיו לאחר שסיפק את שירותיו לתושבת העיר אשקלון, בת 35, היא הזמינה אותו לביתה, שם החלה להעלות כלפיו האשמות כי הוא מעורב בעבירת התפרצות שאירעה בביתה.

היא סיפרה כי זה קרה בשעת לילה, כאשר גנבים חדרו לביתה וגנבו משם 70 אלף ש"ח במזומן. עוד טענה כי מאחר והיא כבדת שמיעה, היא לא שמעה אותם נכנסים ואילו בנה בן ה-4 ראה אותם ורק בעקבות בכיו הרב היא גילתה את הגניבה והבינה את הסיבה לבכי של בנה. היא חשדה כי אותו בעל עסק החזיק בידו את הקוד  הסודי למצלמות, חדר אליהם ועקב אחריה ועמד מאחורי הפריצה.

מצלמת אבטחה. צילום ארכיון: הראל מעוז משה

היא הגיעה אליו לבית העסק שלו למכירת טלפונים סלולריים, התעמתה איתו ועל פי החשד שלפה סכין ואיימה אליו. היא הכחישה זאת וטענה כי דווקא אותו בעל עסק איים עליה עם פטיש והיא כהגנה עצמית שלפה סכין ולא כאיום.

בהמשך כאמור, הזמינה אותו לביתה בתואנת שווא, ושם על פי החשד, יחד עם אחרים הוא נכלא בבית ואז החלה מסכת העינויים שלו. זה החל באיומים והמשיך במכות קשות ואפילו שימוש בשוקר חשמלי. לאחר זמן, הוא שוחרר מהדירה, לא לפני שארנקו ובו כמה מאות שקלים נלקח ממנו. משם, כשהוא חבול, פצוע ומדמם הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי, שם התברר כי נגרם לו שבר בארובת העין והוא נזקק לניתוח.

תלונה על כך הוגשה למשטרה וחוקרי המשטרה מיד עם סיום גביית התלונה, עצרו לפני מספר ימים את האישה לחקירה בחשד לעבירות כליאת שווא, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ע"י שניים או יותר. השוטרים שהחלו באיסוף ראיות גילו כי סרטונים שונים נמחקו מהטלפון הסלולרי של האישה וכן היא העלימה את מכשיר ה-DVR שבו היו שמור התיעוד של האירוע ממצלמות האבטחה בביתה. היא בחקירתה טענה כי זרקה את המכשיר לפח, מאחר ולאותו בעל עסק הייתה גישה אליו.

כסף מזומן. צילום: דוברות המשטרה

כסף מזומן. צילום: דוברות המשטרה

בינתיים במשטרה מנסים לאתר את האנשים האחרים שהיו שותפים למעשים הקשים.

מעצרה של האישה כבר הוארך פעם אחת, והיום הוארך מעצרה בפעם השנייה, בחמישה ימים. "איני מתעלמת מנסיבותיה האישיות של המשיבה וכן מטענות ההגנה שלה הנוגעות לרקע לביצוע העבירה, יחד עם זאת בשים לב לעוצמת האלימות והנזק שנגרם למתלונן, התכנון שדרש אירוע שכזה, לא ניתן לומר כי בשלב זה אפשר להסתפק בחלופת מעצר", כתבה השופטת טל לחיאני שוהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר