שושנה מורד ז"ל

טרגדיה באשקלון: הסייעת התמוטטה ומתה בגן הילדים

הסייעת האהובה שושנה מורד ז"ל התמוטטה ומתה בגן הילדים שבו עבדה. אנשי השירות הפסיכולוגי הגיעו לגן לשוחח עם התלמידים. הלווייתה תתקיים הערב

פורסם בתאריך: 23.1.22 16:55

     

הבוקר, הגיעה הסייעת שושנה מורד לעבודתה בגן הילדים בשכונת הסיטי באשקלון. לפתע, בעת שהייתה בגן יחד עם הצוות של הגן והמתינו לבואם של הילדים היא התמוטטה ונפלה.

אחד ההורים שבדיוק הגיע למקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה ובמקביל הוזמנה למקום ניידת של מגן דוד אדום, אך כל הניסיונות להצילה עלו בתוהו והפראמדיקים נאלצו לקבוע את מותה במקום. הרקע ככל הנראה הוא אירוע של דום לב.

הילדים שהגיעו במקביל לגן לתחילת יום הלימודים הוכנסו מכניסה אחרת לגן ולא צפו במחזה הקשה. עם היוודע המקרה הגיעו לגן מנהל השירות הפסיכולוגי ומנהלת מחלקת גני ילדים, ליוו את הילדים ושוחחו עמם על המקרה הטרגי.

שושנה ז"ל הותירה אחריה בעל, שני ילדים ונכדים, ההלוויה תתקיים הערב בשעה 19:00 בבית העלמין גבעת ציון.

"אנו המומים וכואבים את מותה הפתאומי של סייעת גני הילדים שושנה מורד ז"ל", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "אנו מחבקים את משפחתה היקרה וכמובן שנציע כל סיוע אפשרי כדי להתמודד עם האסון הכבד שפקד אותם. שושנה תיזכר כסייעת אהובה, שקיבלה את הילדים מידי יום בחיוך, חום ואהבה גדולה. צוות הגן, הילדים וההורים מתקשים אף הם לעכל את הבשורה המרה ואת הידיעה שהסייעת האהובה שלהם איננה. יהי זכרה ברוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר