גלאם במוסך הרכבות החשמליות. צילום: אלדד עובדיה

ראש עיריית אשקלון קורא למנכ"ל רכבת ישראל להפעיל את הקו מהיר מאשקלון לת"א

לאחר הפרסום היום ב"כאן דרום" על כך שבניגוד לאשדוד, תושבי אשקלון לא יזכו ליהנות מקו רכבת מהיר לתל אביב, קרא היום ראש העירייה, תומר גלאם למנכ"ל רכבת ישראל לשנות את ההחלטה

פורסם בתאריך: 14.12.21 21:08

     

ראש העירייה, תומר גלאם, פנה היום למנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, בדרישה להפעיל את הקו המהיר מאשקלון לתל אביב.

הפנייה של גלאם באה על רקע תלונות רבות שהתקבלו מתושבי אשקלון בעקבות הפרסום היום ב"כאן דרום" כי לאחר הפעלת קו הרכבת החשמלי בין אשקלון להרצליה, תפעל רכבת מהירה מאשדוד לת"א ולא מאשקלון.

מוקדם יותר היום הודיעה גם עו"ד תמר קידר כי בכוונתה להוציא מכתב התראה לפני עתירה לבג"ץ לשרת התחבורה ורכבת ישראל "לעניין הרכבת המהירה ואפליה כלפי תושבי אשקלון", כתבה קידר.

תחנת הרכבת באשקלון. צילום: דוברות הרכבת

תחנת הרכבת באשקלון. צילום: דוברות הרכבת

הקו החשמלי אמור לפעול החל מתאריך 25.12.21, במסגרתו תוגבר תדירות הרכבות וכן שעות הפעילות, אך זמן הנסיעה יהיה כשעה שלמה וללא רכבות מהירות.

"מהפכת החשמול שאתם מבצעים מבורכת, חשובה וחיונית, אך היא אינה יכולה לבוא על חשבון תושבי אשקלון ובוודאי שלא על חשבון השירות לנוסעים תושבי העיר. נהפוך הוא, הקווים החשמליים נועדו להיטיב עם תושבי העיר ולשפר את המענה התחבורתי באמצעות הרכבת, לאחר חודשים בהם סבלו ממחסור בקווים ובימי הפעילות. כידוע, הקו משרת מידי יום אלפי נוסעים, תושבי אשקלון, שרואים בו פתרון אמיתי למצוקת התנועה בדרך למקום העבודה שלהם במרכז וממנו חזרה הביתה.

"לשמחתי, אני מגלה אוזן קשבת ברכבת ישראל ומשוכנע כי יעשו כל המאמצים כדי למצוא את הפתרון הטכני הדרוש כדי להשיב את הקו לפעילות בהקדם האפשרי", כתב גלאם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר