חניה בתשלום. צילום: דוברות עיריית אשקלון
חניה בתשלום. צילום: דוברות עיריית אשקלון

החל מהשבוע הבא: מחיר החניה באשקלון יוכפל; אין תו תושב? תשלמו גם ברצועת החוף

כפי שפורסם לראשונה ב"כאן דרום", התעריף לשעת חניה באשקלון יעמוד על 2.5 ש"ח החל מהשעה השנייה. שימו לב! תושב שלא ירשום את רכבו ל"תו תושב" ישלם על החנייה החל מהשעה הראשונה וגם ברצועת החוף

פורסם בתאריך: 28.10.21 17:44

     

החל מיום שני הקרוב, 1 בנובמבר, התעריף לשעת חניה באשקלון יוכפל. היום הוא עומד על 1.2 החל מהשעה השנייה, כעת הוא יעמוד על 2.5 ש"ח החל מהשעה השנייה. שימו לב לעוד שינוי: רוצים ליהנות מחנייה בחינם בשעה הראשונה? יש להירשם ולקבל תו תושב.

כפי שדיווחנו לראשונה בכאן דרום, בעירייה הפנו אז אצבע מאשימה כלפי עו"ד תמר קידר וטענו כי בשל עתירה שהגישה בעניין לבית המשפט, הם נאלצו לעדכן את התעריף. קידר הכחישה בתגובה את הדברים ואף הזהירה כי אם העירייה תעלה את התעריף "אני אגיש נגדם עתירה".

גם ברצועת החוף יידרש כעת תשלום על חנייה, בגובה 6.3 ש"ח לשעת חנייה עבור תושבי חוץ, זאת לעומת תושבי אשקלון שייהנו מחניה בחינם, אך יידרשו להירשם ולקבל תו תושב.

השינוי בתעריף ברחבי העיר יחל כאמור כבר ביום שני הקרוב, ה-1 בנובמבר. לעומת זאת, התעריף החדש ברצועת יחל בתוך מספר חודשים וכמובן שנעדכן על כך לפני כן.

בעירייה מדגישים כי העיר אשקלון שומרת על מעמדה "כעיר עם תעריפי החניה מהזולים בישראל לתושבים המחזיקים בתו תושב דיגיטלי". בעירייה גם מציגים את התעריפים בערים אחרות לדוגמה: אשדוד – 4.2 שקלים לשעה; אופקים – 3 שקלים לשעה; קרית גת – 3.5 שקלים לשעה; נתניה – 2.75 שקלים לשעה.

בעירייה אף מסבירים כי "עיקר השינוי בהעלאת התעריפים הינו על מנת ליצור תחלופה ברכבים החונים בחניות בתשלום כך שתתאפשר גם תחלופה במרכזי קניות, בחופים ובשאר מקומות ציבוריים ברחבי העיר".

טבלת התשלומים החדשה

טבלת התשלומים החדשה. באדיבות עיריית אשקלון

לכן חשוב להירשם ולקבל תו תושב כבר עכשיו ולא לחכות לקנסות. נכנסים לכאן, נרשמים ולאחר ההרשמה יקבלו התושבים אישור כי פרטיהם נתקבלו במערכת. לא יחול שינוי באופן תשלום החניה והתעריף החדש יוזן אוטומטית באפליקציות התשלום השונות – פנגו וסלופארק.

חשוב לציין כי נכים (שרכבם מעודכן ברישומי משרד התחבורה) וגמלאים בעלי תו 'זהב פלוס' פטורים מהגשת בקשה לתו תושב וימשיכו ליהנות מחניה חינם במקומות המסומנים בכחול לבן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר