נועה ירון דיין. צילום: אבנר

ברגע האחרון: בית המשפט אסר על נועה ירון-דיין לקיים מסיבה בחוף גוטה באשקלון

הסופרת החרדית הפופולרית תכננה לקיים מסיבות בהשתתפות מאות נשים בחוף גוטה, אבל המשטרה טענה כי המקום מסוכן ובית המשפט הוציא צו שאסר על קיום האירועים

פורסם בתאריך: 21.10.21 19:01

     

בשעות אלה הייתה אמורה להתקיים מסיבה מיוחדת בהשתתפות מאות נשים, פרי יוזמה של הסופרת נועה ירון-דיין.

המסיבה הייתה אמורה להתקיים במתחם "גוטה ביץ' בר" שבחוף גוטה באשקלון במסגרת המיזם "רוקדות על המים" שמפיקה ירון-דיין. מדובר במיזם המתקיים במקומות שונים בעולם ובארץ במסגרתו מתקיימים אירועים מיוחדים לנשים, עם הופעות, בילויים, יוגה, פילאטיס, מסיבות ריקודים ושחייה. הכל על טהרת הנשים בלבד ומשתתפות בו נשים מכל המגזרים.

האירוע הנוכחי, "רוקדות על המים 6", מתקיים באשקלון, במלון הרלינגטון. ועל פי התוכנית, חלק מהאירועים היה אמור להתקיים בחוף גוטה "על הצוק הכי יפה בארץ, במתחם היפיפה גוטה ביץ' בר", נכתב באתר המיזם.

Goote Beach Bar במתחם "סוכה הלבנה"

Goote Beach Bar במתחם "הסוכה הלבנה"

כך למשל בשעה 15:00 הייתה צריכה להתקיים מסיבת טכנו ולאחריה מסיבה של שירי סבנטיז ועד ניינטיז ובלילה גם מסיבת חוף עם די.ג'יי.

אלא שבמשטרה פנו לבית המשפט ודרשו למנוע את קיום האירועים במתחם.

בבקשה להוצאת הצו שהוגשה על ידי עו"ד פקד נופר לוי-כהן, תובעת רישוי עסקים במרחב לכיש, נכתב כי המקום פועל ללא רישיון עסק בתוקף וכן עלו טענות בנוגע לסיכון של המבלות במקום. "בדיקה מול תכנון ובנייה מטעם הרשות המקומית העלתה כי קיר המגרש בצד מערס הנכס הגובל עם חוף הים הוגדר כמבנה מסוכן. המשטח התחתון שבצד מערב נסמך בין היתר על קיר זה ולכן לא ניתן לשימוש", לשון הבקשה.

השופט צבי פורר הוציא צו במעמד צד אחד והיום התקיים דיון שהסתיים זמן קצר לפני שהיו אמורים האירועים להתקיים בחוף.

רונן טבקול בסוכה הלבנה. צילום: אורי קריספין

רונן טבקול בחוף גוטה. צילום: אורי קריספין

בעלי המקום, רונן טבקול אמר בדיון כי בניגוד לדברי המשטרה הוא מחזיק ברישיון עסק וכן אמר כי הוא היה מוכן לאפשר לירון-דיין לקיים את האירוע ללא תשלום אם היא תשיג את האישורים המתאימים לקיומו.

ירון-דיין אמרה שם כי היא כבר שלושה חודשים שהיא מפרסמת את האירוע והשקיע בכך 50 אלף ש"ח. לדבריה, היא הבינה מהמשטרה שאי אפשר לקיים את האירוע, אז היא ביטלה אותו, "כל מה שביקשתי לקחת את הבנות שלי לכמהשעות לים, בין השעות 15:00-17:00 ובגלל צו המניעה אני לא יכולה להיכנס לשם".

השופט כתב בהחלטתו כי העניין של רישיון העסק אינו רלוונטי כאן, "המקום כפי שהוא מנוהל עלול, כך על פי הנתונים שעמדו בפני המשטרה והעירייה לסכן את באי ובאות האירוע. במצב דברים זה, סבורני כי בדין הוגשה הבקשה וזאת על מנת למנוע סיכון לחיי אדם", כתב ואישרר את הצו שאסר על קיום האירועים במקום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר