אושרה צרויה ימין
אושרה צרויה ימין

אושרה צרויה ימין נבחרה לתפקיד מנהלת קשרי קהילה והסברה בעיריית אשקלון

צרויה ימין, שכיהנה בתפקיד דוברת העירייה וניהלה את אגף השירות בשנים האחרונות, נבחרה פה אחד לעמוד בראשות האגף שמטרתו יצירת קשרי קהילה וחיזוק קשרי הרשות מול תושבי העיר למען ייעול ושיפור השירות. "אמשיך לפעול למען העיר ותושביה", מסרה צרויה ימין

פורסם בתאריך: 18.8.21 21:32

     

הוועדה למינוי בכירים בחרה ביום שני, פה אחד, באושרה צרויה ימין לתפקיד מנהלת קשרי קהילה והסברה שמחליף בעצם את אגף השירות בעירייה.

 

צרויה ימין, תושבת אשקלון, בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במשפטים, מילאה את תפקיד דוברת העירייה משנת 2017 כאשר בשנת 2019 סופח אגף השירות לאגף הדוברות. במסגרת תפקידה הובילה ימין תהליכים שירותיים לתושב כגוון הצבת פלטפורמה נוספת לקבלת פניות התושבים (ווטסאפ), הקמת קבוצות קהילתיות בהן התושב מקבל הודעות מטעם הרשות ישירות לנייד והטמעת מערכת חדשה ומתקדמת לקבלת פניות מוקד שהובילה לממשק נוח ויעיל יותר עבור הרשות והתושבים.

בימים אלה, עובדת צרויה ימין על אמנת שירות פנימית, הנגשת שירותים עד הבית לתושבים וותיקים ואנשים עם מוגבלויות באמצעות מיזם 'אוטובוס השירות' ועוד.

"אני מודה להנהלת העירייה על האמון שנתנו בי בבחירתי לתפקיד", מסרה צרויה ימין, "אמשיך לפעול למען העיר ותושביה במטרה לשפר ולייעל את רמת השירות הניתנת לתושבי העיר. טיב השירות מהווה השפעה ישירה על איכות חיי התושבים ואנו כרשות נפעל להעניק שירות איכותי, אמין וזמין".

אושרה צרויה ימין, אריה אוחיון וליאור ועקנין

צרויה ימין בעת השקת שיתוף הפעולה בין מוקד 106 לארגון "ידידים"

בין יתר דרישות התפקיד תהיה ימין אמונה על ניהול קשרי קהילה מול התושבים בעיר, פיתוח השירות המקוון ופיתוח ערוצי התקשורת הקהילתית, קידום תהליכים לשיפור השירות, בהם, הטמעת מערכת C.R.M באגפי העירייה. מערכת אשר תסייע בבקרת איכות השירות ותמדוד את שביעות הרצון של התושבים, וכל זה במטרה לשפר את חווית השירות בקרב התושבים.

בעירייה אומרים כי על האגף, הכולל את המוקד העירוני והמחלקה לפניות הציבור, "יהיה לזהות את הצרכים העולים מהשטח ולהעניק מענה איכותי ומקצועי, לפעול להידוק הקשר בין העירייה לקהילה תוך בניית מערך הסברה וביצוע סקרי שיתוף ציבור". כמו כן, בקרוב יפורסם למכרז לתפקיד אותו מסיימת כעת צרויה ימין – דוברת העירייה.

ראש העירייה, תומר גלאם: "עיריית אשקלון עברה מהפכה בשנים האחרונות בתחום השירות לתושב ואנחנו שמים דגש ביתר שאת על עקרונות של מתן מענה מהיר, איכותי, יעיל ואמין לפניות התושבים. אני מאמין כי באמצעות מנהלת קשרי קהילה והסברה נמשיך להוביל את מהפכת השירות ואף להרחיב אותה, בכל תחומי החיים, לרווחת תושבי אשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר