מוקד 106. צילום: דוברות עיריית אשקלון

יש לכם תלונה לעירייה? תשלחו בוואטסאפ

הנה מספר שאתם חייבים לשמור אצלכם בנייד: 054-9908011 באמצעותו תוכלו לפנות ישירות לנציגי השירות במוקד 106 על כל מפגע, תקלה או שאלה

פורסם בתאריך: 2.7.19 16:19

     

אחרי שהתרגלנו כבר לתלונות של תושבים באמצעות הפייסבוק, אז בעיריית אשקלון החליטו לקחת את השירות לתושב עוד צעד אחד קדימה: נתקלתם במפגע? לא פינו לכם את האשפה בזמן? רוצים לשאול שאלה? מעתה תוכלו לפנות למוקד העירוני 106 גם באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית – וואטסאפ.

עיריית אשקלון

מדובר על שיתוף פעולה בין אגף מערכות מידע, חדשנות וטכנולוגיה בעירייה והמוקד העירוני מושק בימים אלו שירות חדש עבור התושבים שיפעל גם הוא 24 שעות ביממה ובמסגרתו יוכלו התושבים לפנות ישירות לנציגי השירות במוקד העירוני ולדווח באמצעות הודעת טקסט ובצירוף תמונות על כל מפגע שייתקלו בו.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

תלונות גם דרך הטלפון. אילוסטרציה: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

ראש העיר, תומר גלאם: "שיפור השירות לתושב תמיד בראש מעייניי. מעבר לשירות שמקבלים התושבים באמצעים השונים, כמו המוקד, הפייסבוק ופניות ציבור ומעבר לסיורים היזומים שאנחנו עורכים בשטח, אנחנו מנגישים לתושב אפשרות נוספת לפנות אלינו ולקבל מענה ראוי, איכותי ומקצועי לכל פנייה. נמשיך לשדרג את התחום ולחשוב כל העת כיצד לשפר ולהעצים אותו".

הממשק החדש יעבוד בצורה הבאה: שולחים הודעה, בכל שעה, למספר 054-9908011, מציינים שם פרטי ומשפחה, כתובת מדויקת ותיאור הפנייה. אפשר ורצוי לצרף גם תמונה. עם תחילת הטיפול במוקד, תקבלו מספר פנייה בהודעה. בירור סטאטוס הפנייה שפתחתם יתאפשר על ידי חיוג למוקד העירוני בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בעירייה מדגישים כי מספר זה זמין להודעת וואטסאפ בלבד, וכי סרטוני וידאו או שיחות קוליות לא יקבלו מענה, כמו כן, אין לצרף את המספר הזה לקבוצות הוואטסאפ שלכם. "עוד חשוב להדגיש כי לעירייה אין חבות משפטית על המידע שמועבר באפליקציה זו ואבטחת המידע בהתאם לתנאי השימוש באפליקציה", נמסר מהעירייה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר