מתנדבי זק"א מפנים את הגופה מהזירה באשקלון. צילום: סטיב אפשטיין
מתנדבי זק"א מפנים את הגופה מהזירה באשקלון. צילום: סטיב אפשטיין

כל כך עצוב: גופתו של תושב אשקלון נמצאה בביתו כמה ימים לאחר מותו – "שימו לב לשכנים"

גופתו של תושב אשקלון בשנות ה-50 לחייו נמצאה כמה ימים לאחר שנפטר. זה המקרה שלישי בתוך שלושה ימים שבהם נמצאו גופותיהם של גברים גלמודים מספר ימים לאחר מותם. בארגון זק"א קוראים לציבור לשים לב לשכנים הבודדים

פורסם בתאריך: 28.6.21 20:57

     

בארגון זק"א קוראים לציבור שוב ושוב לשים לב לשכנים שגרים לבדם. היום הם קוראים את הקריאה הזאת ביתר שאת לאחר שבתוך שלושה ימים נמצאו שלושה גברים שגרו לבדם כשהם ללא רוח חיים ובמצב ריקבון מתקדם – אחד מהם מאשקלון.

המקרה שקרה באשקלון התרחש אתמול בצהריים בסביבות השעה 15:00, כאשר קרוב משפחה שהגיע לבקר בן משפחה אחר המתגורר ברחוב עולי הגרדום. הוא פתח את הדלת וראה את האיש, בשנות ה-50 לחייו כשהוא ללא רוח חיים בביתו, כאשר מצב הגופה מלמד כי הוא היה מוטל כך כבר מספר ימים.

למקום הוזעקו מתנדבי ארגון זק"א שטיפלו בזירה, "מדובר בגבר בשנות ה50 לחייו עם רקע רפואי שנמצא ע"י קרוב משפחה ללא רוח חיים זמן רב במצב ריקבון", סיפר מאיר בוסקילה מתנדב זק"א שטיפל בזירה ברחוב עולי הגרדום, "כשהגענו לזירה מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש מספר ימים לאחר מותו. מתנדבי זק"א צוות אשקלון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

לפני שבועיים קרה מקרה דומה ברחוב ש"י עגנון, וגם שם נמצאה גופתו של תושב אשקלון, אדם ערירי, כמה ימים לאחר שמת. המקרה הזה אף התפתח לחילופי האשמות בין ארגון זק"א למשטרה.



מוטי בוקצין דובר זק"א קרא לציבור לגלות יותר ערנות לשכנים הבודדים: "שוב ושוב אנו מוזעקים לטפל בזירת קשות של אנשים גלמודים ועריריים שנמצאים מוטלים בביתם במצבים קשים מאוד זמן רב לאחר מותם, בימים חמים אלו אנו חייבים לשים יותר לב לשלומם של השכנים העריריים והגלמודים כדי למנוע מקרי מוות מיותרים ומחרידים".

מוקדם יותר באותו היום נמצא עוד גברים גלמוד אף הוא בשנות ה-50 לחייהם כשהוא ללא רוח חיים ובמצב ריקבון מתקדם בערד. ועוד אחד נמצא באשדוד בלילה בין חמישי לשישי.

מתנדבי זק"א מפנים את הגופה מהזירה באשדוד. צילום: סטיב אפשטיין

מתנדבי זק"א מפנים את הגופה מהזירה באשדוד. צילום: סטיב אפשטיין

"מדובר בגבר בשנות ה-50 לחייו שגר לבדו, ככל הנראה החליק בביתו נפל ונחבל, איש לא שמע את זעקותיו והוא נפטר לבדו", אמר אייזיק רוטנר, מתנדב זק"א לכיש שטיפל בזירה באשדוד, "אחד השכנים סיפר שחשש לחייו משלא ראה אותו מספר ימים והזעיק את המשטרה, לאחר שפתחו את הדלת מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש, מתנדבי זק"א לכיש צוות אשדוד טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




משה קווס מפקד זק"א ערד שטיפל בזירה ברחוב בן יאיר ערד סיפר: "מדובר בגבר בשנות ה50 לחייו שגר לבדו ונמצא ללא רוח חיים מספר ימים לאחר מותו, שכן סיפר שהזעיק את המשטרה בעקבות ריח נוראי שדלף מהדירה לחדר המדרגות, לאחר שפתחו את הדלת מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש. מתנדבי זק"א צוות ערד טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

נסיבות האירועים נחקרות על ידי המשטרה.



תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר