מחברים בין השכונות. מעגל תנועה בשדרות עופר
מחברים בין השכונות. מעגל תנועה בשדרות עופר

אחרי שגרמו סכנה לחיי אדם: העבודות בשד' עופר ייפרסו על פני חמישה חודשים

בעבר ניסתה העירייה לחסום את שדרות עופר לצורך עבודות תשתית, אלא שהדבר גרם לאמבולנסים והכבאיות להיתקע בפקקים הכבדים שנוצרו. כעת הוחלט שהעבודות יימשכו למשך חמישה וחצי חודשים, תוך מינימום הפרעה לתנועה ועם סגירה של הכביש לימים בודדים

פורסם בתאריך: 2.5.21 16:45

עדכון אחרון: 2.5.21 16:57

     

בחודש דצמבר 2020 החלו העבודות לחיבור שכונת אגמים מזרח החדשה לשכונות הקיימות והקמת מעגל תנועה חדש בשד' עופר בין רחוב אורי אליאב לבין שד' יצחק רבין. לאור זאת הוחלט לסגור את שדרות עופר במשך כמעט חודש. אלא שתוך יממה אחת הבינו בעירייה את גודל הסכנה – זאת לאחר שניידות של כיבוי ושל אמבולנס שיצאו מהתחנות ברחוב התחיה, נתקעו בפקקים שנוצרו בשד' בן גוריון ובגבעת ציון. לאור זאת הורתה המשטרה להפסיק מיד את העבודות ולהסיר את החסימה.

כעת, הוחלט לפרוס את העבודות הללו על פני חמישה חודשים ובכך לאפשר תנועת רכבים חופשית בשעות העבודה שבין 8:00 ל-18:00. כמו כן, ייערך פיילוט בלילה שבין שני לשלישי בין השעות 22:00 עד 05:00. במידה והפיילוט יבוצע בהצלחה, אז יבוצעו עבודות נוספות גם בלילה.

כך נראתה כיכר פארק אלון שהיתה פקוקה ברוב שעות היום

יחד עם זאת, מדגישים בעירייה כי יהיו ימים בודדים בהם תידרש סגירה הרמטית של שד' עופר אך היא תתרחש בשעות השפל בין השעות 09:30 עד 15:00, כאשר כל סגירה כזאת תלווה בפרסום לתושבים 48 שעות מראש.



בימים של סגירה הרמטית יוצבו שוטרים במקום להכוונה והסברה ותנועת הרכבים תופנה לצירים הבאים:

  • לבאים משד' רבין לצפון, לא תתאפשר פנייה ימינה לשד' עופר. יש להמשיך ישר ולפנות ימינה בשד' בן גוריון, ומשם לפנות שוב ימינה לרח' שיבת ציון, ובכיכר לפנות שמאלה בכדי להגיע לשכונת גבעת ציון. לחילופין, על מנת להגיע אל שכונת גבעת הפרחים, יש לפנות ימינה ברח' השופטים ובהמשך לפנות בכיכר ימינה אל שד' עופר מערב, ומשם לפנות שמאלה אל רח' אורי אליאב.
  • לבאים משד' עופר מערב לא תתאפשר נסיעה ישר לכיוון שד' עופר מזרח. יש לפנות שמאלה לכיוון שד' יצחק רבין צפון, ומשם להמשיך ישר ולפנות ימינה בשד' בן גוריון, ומשם לפנות ימינה לרח' שיבת ציון ובכיכר לפנות שמאלה בכדי להגיע לשכונת גבעת ציון. לחילופין, על מנת להגיע אל שכונת גבעת הפרחים, יש לפנות ימינה ברח' השופטים ובהמשך לפנות בכיכר ימינה אל שד' עופר מערב, ומשם לפנות שמאלה אל רח' אורי אליאב.
  • לבאים מכיוון שד' יצחק רבין לדרום לא תתאפשר פנייה שמאלה אל שד' עופר מזרח, ויש להמשיך בצומת שד' בן גוריון-שד' יצחק רבין ישר, ומשם לפנות ימינה לרח' שיבת ציון ובכיכר לפנות שמאלה בכדי להגיע לשכונת גבעת ציון. לחילופין, על מנת להגיע אל שכונת גבעת הפרחים, יש לפנות ימינה ברח' השופטים ובהמשך לפנות בכיכר ימינה אל שד' עופר, ומשם לפנות שמאלה אל רח' אורי אליאב.
  • לבאים מרח' אורי אליאב לא תתאפשר פנייה שמאלה לשד' עופר מערב, ויש לפנות ימינה אל שד' עופר מזרח, ובכיכר ניתן לפנות שמאלה לכיוון רח' השופטים, ומשם שוב שמאלה לרח' חיבת ציון ובכיכר ימינה, על מנת להגיע לשד' בן גוריון. לחילופין, ניתן להמשיך בכיכר ישר, על מנת להגיע אל רח' התחייה.

רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר