הבית בו פעל גן "דיסני". צילום: מתוך גוגל סטריטוויו
הבית בו פעל גן "דיסני". צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

"הרביצו לו קשות": אב לתינוק מספר איך חשף את ההתעללות בגן "דיסני" באשקלון

מקסים בלניצקי הניח מכשיר הקלטה בתיק של הבן שלו בגן "דיסני" ומה שהוא שמע שם לא הותיר לו מקום לספק. "התקשינו להאמין לזה, אישתי לא הפסיקה לבכות 4 ימים ואני לא מוצא מנוח לעצמי", סיפר

פורסם בתאריך: 18.4.21 09:44

     

לפני מספר ימים נעצרה מטפלת בגן "דיסני" באשקלון. על פי החשד, המטפלת אמיליה אוסטרובסקי, בת ה-71, היכתה וטלטלה תינוקות רכים בגן שבו עבדה. היא נעצרה ומעצרה הוארך. עובדות אחרות שם נחקרו והורחקו ממקום עבודתן.

מי שחשף את הפרשה, הוא מקסים בלניצקי, אביו של אחד התינוקות בגן. "מה שקרה כאן זה חלום בלהות של כל הורה. הבן שלי נפגע קשות בהתעללות בגן דיסני באשקלון שזהו גן פרטי וגן עירייה בפיקוח", כתב בלניצקי בפוסט בפייסבוק שלו, "הם זרקו אותו על הרצפה והרביצו לו קשות בכל חלקי הגוף במיוחד בראש ועשו זאת לעוד ילדים אחרים".

תינוק ישן. צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

תינוק ישן. צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

לדבריו, לא היו לו ממש סיבות לחשוד שמשהו לא תקין בגן, "זה נשמע כמו חלום כי הכל נראה מצד אחד בסדר וכל הגננות נחמדות אליך, מספרות לך הכל והכל נראה טוב ויפה ואתה אפילו לא חושד בכלום גם אם יש פנס. אתה יודע שהילד שלך שובב ויכול להיות נפל וזה מה שאומרים לך ואתה סומך עליהם ואתה אומר בסדר. ממה שאנחנו חווים עכשיו אני חייב להגיד לכם שאי אפשר לסמוך על אף אחד על שום גן כי כמו שאתם רואים היינו בגן מפוקח שהוא גם פרטי וגם גן עירייה ועוד חייב להגיד שזהו הגן הכי טוב אצלנו בעיר".



בלניצקי קורא להורים לבדוק כל גן ליתר ביטחון, "אתם חייבים לבדוק כל גן שאתם נמצאים בו ולהניח רשמקול בתיק של הילדים ולבדוק שהכל בסדר בגן, שלא צועקים עליהם, מעליבים אותם או מרביצים להם. אם לא תשמעו כלום מה טוב ותהיו רגועים אבל אם לא על תהססו לפנות למשטרה ולפתוח תיק פלילי. אני בתור הורה הרגשתי שמשהו לא ברור קורה בגן והרגשתי שאני חייב להבין מה קורה שם ושמתי את הטלפון שלי להקלטה ומה ששמענו שם שערותי סמרו. התקשינו להאמין לזה, אישתי לא הפסיקה לבכות 4 ימים והיא כרגע בדיכאון כבד ואני לא מוצא מנוח לעצמי. באמת שאי אפשר לתאר במילים את הרגשות שיש לנו בפנים. ואת הדרך שנצטרך לעבור עם הילד כדי לעזור לו לשכוח את כל הטראומה שיש לו בפנים כי הרבה דברים ששמנו לב אליהם לא חשדנו בגן אבל היום אנחנו מתחילים להבין הכל. זה שהוא מתעורר בלילה בצעקות, הקיא בבית מספר פעמים אולי בגלל זעזוע מוח, ויש עוד המון דברים".

גן ילדים. צילום אילוסטרציה: אייל טואג

גן ילדים. צילום אילוסטרציה: אייל טואג

בלניצקי מבקש עוד לשתף את הפוסט הזה וקורא להחמיר את הענישה, "על כן מבקש את עזרתכם בשיתוף פוסט זה כי לא יתכן שאנשים שעושים דברים כה נוראיים לא יקבלו את העונש שמגיע להם זה להירקב בכלא עד סוף חייהם. אני קורא לכל ההורים במדינה שלנו להתעורר ולהפסיק את הטרור הזה שעושים לילדים שלנו וזה רגע לעשות שינוי ולקחת את החוק לידיים ושאנחנו ננהל את פיקוח הגנים כי לאף אחד לא אכפת מילדינו מלבדנו כי זה האוצרות שלנו והדבר הכי חשוב בחיינו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר