היכל התרבות באשקלון
היכל התרבות באשקלון

שנה אחרי שנסגר: היכל התרבות באשקלון חוזר בשבוע הבא

היכל התרבות סגר את שעריו לפני כשנה בשל משבר הקורונה. בשבוע הבא הוא חוזר עם הצגה ראשונה. רק למה מתעכבת כל כך הבחירה במנהל ההיכל?

פורסם בתאריך: 12.3.21 12:42

     

עם החזרה החלקית לשגרה, גם עולם התרבות חוזר לשגרה וכך בכפוף לתו הירוק, היכל התרבות באשקלון פותח שעריו לקהל הרחב החל משבוע הבא, מוצ"ש 20.3.21 בשעה 20:30.

הכניסה היא למחוסנים ומחלימים, כאשר הישיבה היא כאשר יש מרחק כסא אחד בין היושבים, אלא אם כן מדובר באותו תא משפחתי. כך שמספר המקומות מצומצם.

היכל התרבות אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

היכל התרבות אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ההצגה הראשונה למנויי ההיכל היא "אהבה", קומדיה רומנטית מבית התיאטרון העברי, בהשתתפות: טוביה צפיר, גילת אנקורי, גיא לואל ועוד.

"באי ההיכל ייהנו מתוכנית מגוונת של קונצרטים, מופעי מחול, והצגות תיאטרון ממיטב התיאטראות המובילים בארץ", נמסר מהעירייה.

עצרת התפילה בהיכל התרבות

היכל התרבות בימים יפים יותר

ההצגה הבאה, כך לפי לוח האירועים תתקיים למעלה מחודש לאחר מכן ב-26 באפריל. מדובר בהצגה "גאון בכלוב" בכיכובו של עמוס תמם. גם ההצגה הבאה, "לא משלנו" עם גבי עמרני תתקיים כחודש שלאחר מכן, ב-27 במאי.

חשוב לציין לצד זאת, כבר חמישה חודשים שאין מנהלת להיכל התרבות מאז שהמנהלת הקודמת, גלית כהן הודיעה על סיום תפקידה.

גלית כהן. צילום: סיון מטודי

עברו חמישה חודשים. גלית כהן. צילום: סיון מטודי

זמן קצר לאחר מכן, יצאה החברה הכלכלית במכרז לתפקיד ומספר מועמדים אף ניגשו אליו. אלא שמאז לא כונסה הוועדה שאמורה לראיין את המועמדים וכך נותר ההיכל ללא מנהל שיכין תוכנית מסודרת של מופעים והצגות לשנה הקרובה ויחזיר את ההיכל למסלולו לאחר שנת הקורונה.

עו"ד יוסי דיין. צילום: פבל

מנהל ההיכל בפועל. עו"ד יוסי דיין. צילום: פבל

בעירייה הסבירו כי המכרז לבחירת מנהל להיכל התרבות "עוכב בשל סגירת ההיכל בתקופת הקורונה" והוסיפו כי מי שמנהל בפועל את ההיכל בינתיים הוא מנכ"ל החברה הכלכלית, יוסי דיין, "הוא משמש כמנהל בפועל עד לבחירת מנהל", נמסר.

בשנה האחרונה, שימש היכל התרבות גם במוקד קורונה טלפוני אליו התקשרו תושבי העיר על מנת לקבל פרטים בעניין המשבר וההגבלות. לצד זה שימש המקום במתחם לבדיקות קורונה.

אולם הספורט יגאל אלון

עם ההחלטה על חזרה לשגרה גם בתרבות, הועבר מתחם הקורונה לאולם הספורט יגאל אלון שברחוב דוד ברגר 12. בעירייה אומרים כי הם מנסים לאתר מקום נוסף בכדי לקיים בו בדיקות קורונה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר